tror den kjøleveska å må byttes^^
Printable View
tror den kjøleveska å må byttes^^
Nei, 242en.
Stemmer det, kan jo ikkje driva og fylla på 2 liter kjøleveska kvar dag, so det blir litt for mykje vatn:p
Det har han ikkje, va ute og kjørte i dag, har brukt litt motorvarmar, so det har gått bra faktisk:p
Ikkje få:p Grunnen til at det har blitt utsett er at eg ikkje vil spandera ny vannpompa på han før eg veit at motoren ikkje skal skiftast og at sist eg hadde ho av var det so vidt eg fekk ho på igjen pga dårlege gjengar i blokka, og ei skrua var knekt og sto fast. Eg huskar eg tenkte at neste gong må eg til med lausgjengar og styr, og då tar det lett litt tid, og so harbilen vore i bruk so å sei kvar dag sånn at det ikkje har vore mulig å få til. Men viss V40en fortsette å fungera ei stund, skal det bli mulighetar:) Det første eg gjer blir nok å skifta bremseklossar bak og sjekka at kaliprane er i orden og smøra dei opp og maladei, so blir det EU-kontroll. Etter det blir det motoren og evt. feil på EU-kontrollen som står for tur, og so litt andre småting:)
I dag kom det original turtellar i posten, som blir montert etter kvart, men det ikkje det som hastar mest:p Men korleis skal han koblast til?:p
edit: Det sto visst forklart i tråden til Hans-Ingve:)
Vannpumpa då?
ja, men eg tenkte eg måtte slå til på den turtellaren fordi dei er ikkje so lette å få tak i, og i alle fall ikkje til den prisen. Vannpompa er sjølvsagt viktigare:)
Ja det er det:p
Det gjer ho viss det ikkje blir motorbytte:) Må berre finna ut om motoren ska skiftast først:)
Det var eit godt tilbud:D Eg veit ikkje om ho passa, men det ska eg finna ut:)
edit:
Sjekka på Meca, det var ulike delenr og ulik pris:( Men takk for tilbudet:)
Du som er sånn som samler på alt mulig gammelt. Jeg har ett kassett rensesett med Volvo`s egene rense kassett også har jeg ett ratt fra en 240 jubileum utgave fra 1900 og blomkoll :P
Noe du er intrisert i?
1900 og blomkoll? :p
Ja, eg er intressert eg, men det kjem an på kor mykje du ska ha for det:)
Kan det være noe annet enn 1977 eller 1987 hvis det var et jubileum?
Ja men det er jo svere greier, denne gongen ska eg ha ein veldig god grunn viss eg ikkje dukkar opp på treffet, so me kan ta det der:). Men kor mykje kostar det då? :)
Da må det jo smake av interessant tilbehør til 242en. :)
Ikkje verre nei:) Kjem nok på det treffet viss ikkje det skjer nåke heilt gale:) Veit eg har sagt det før og, men den eine gongen hadde eg for lite bensin og ikkje penga og mykje sånt og sist gong måtte eg bli ferdig med nåke ant først, og då var klokko blitt litt for mykje.
Detta såg festleg ut:)
Altså fra en 244 Jubileum 1977 - passer vel bra. :)
Fekk start på 245en i dag, men han ville ikkje gå skikkeleg, so fylte på litt diesel, og då starta han ikkje i det heile tatt:p So det var sikkert ikkje nok diesel, han gjekk sikkert berre på litt diesel som var i systemet dar. Men eg visste ikkje at det var fordi det var for lite diesel, so me prøvde å slepa han i gong, men so bjynte det å snø, og den står på sommardekk sånn at når me prøvde å starta han når me slepte han gjekk ikkje bakhjkula rundt og eg fekk litt sladd då, og for uti grøfta, og so var det ein fjellknaus dar, for so opp på veien igjen og var sikker på at både dørar og skjermar, kanalar og det meste var bulka og at bilen var boss. Men neida, då eg kom ut var det ikkje ei einaste ripa som ikkje var der frå før:p Me fant jo etter kvart ut at me måtte ha litt meir diesel, so me slepte han heim igjen. Og so fekk eg jekka 242en opp på bukkar og tatt av bakhjula, for no ska den gjerast EU-kontrollklar.
Hva skal du gjøre med 242`en da? Bare sjekke gjennom?
Ikkje so mykje, skifta bremseklossar, og mala kaliperane og litt sånt, fekk berre tatt eitt strøk på eine sida i haust fordi bilen måtte brukast, og so sjekka at foringar og sånt ser greit ut, og sjå om det er nåke overflaterust eg må ta før det blir til meir enn det. Men først må eg få vaska vekk verste saltet. Når detta er gjort, blir det EU-kontroll, og so ska eg fiksa resten etterpå. det er i alle fall det som er planen no.
Neida, dieseltaken var visst ikkje tett likavel:p Det var visst to små hol der, på forskjellige plassar, so han er sikkert rusta innvendig, ser heilt grei ut på utsida ellers. So då er spørsmålet: Kan eg ta bensintank frå ein bensin-240? Og er alle bensintankar til 240 like?