Den der gikk ut før Volvos satsing ja. Litt synd egentlig, for når de først skulle lage 66en, så hadde den vært mye tøffere sånn! :)
Printable View
Den der gikk ut før Volvos satsing ja. Litt synd egentlig, for når de først skulle lage 66en, så hadde den vært mye tøffere sånn! :)
Ikke mye utskeielser hos Volvo i 1975. :p
Sinnsjukt kul bil!:D Blei frista til og kjøpe, synd eg har verken plass eller tid til ein bil til..
Sikker? Den er jo ganske liten. :D
Burde vært i bedre stand kanskje. Og med orginal motoren for at det er en godbit, men det er min mening. :)
Var 240 Turbo å få i brun?
Godbit-elementet ligger selvfølgelig i at det er en original 240 Turbo - eventuelt, hvis det stemmer... Ser ikke noe reg nr til å sjekke identiteten på, og jeg er skeptisk til fargen. Uansett minus at originalmotor (eventuelt...) mangler.
Ser ikke helt bort fra at annonsen "snakker over seg".
Det er vel en "forhandlerturbo".
Ja, ettermonterte turbosett fra Volvos sortiment var jo aktuelle til 240 på 80-tallet (skulle gi drøyt 140 hk med utgangspunkt i en ordinær motorversjon som B21A/B23A), og blir vel da av enkelte regnet for "original". Men det spørs om det holder...
Da er det grovt sett et likt objekt som, eksempelvis, en ordinær 240GL med ettermontert FK-motor, vil jeg si.
Halve 'moroa' med en 240 Turbo er jo ekstrautstyret/interiøret og de utvendige detaljene.
Ja, en "ekte Turbo" har en egen interesseverdi. Ytelsene er i seg selv ikke så spesielle lenger etter dagens standard.
Da var den 262 caben som var snakka her om tidligere ute på finn
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=45371805
Tøff er det siste den er....
Sent from my aiFåon using Tapatalk
Visst bilen er så fin som det ser ut til, syns jeg neimen ikke prisen er gal heller :)
Den siste altså ;)
XC960 front :) Ser relativt gjennomført ut da, selv om det ikke er helt etter min smak.
VCCN-dekal også ser jeg, det er jo tøft :)
Heslig bil:D
Ser ut som den er gjennomført. Mener å ha sett den på garaget.se
Men ikke helt min smak heller..