Vrakpant på 2lapper :)
Printable View
Har sett den, byr 5
Haha :)
Blir nok det da ja :)
Nå er det BCB som forsinker hele prosessen, fordi de er så sinnsykt treige... Trenger bare strekkboltene nå som jeg kjøpte fra dem.. :)
Turbo og grenrør med R-pakning montert.
Topp montert, men venter på ei oppstramming når strekkboltene ei gang ankommer sørlandet.
Resten står i kø fram til BCB får ut suttefingeren....
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/06/10.png
de flotte bremseskivene begynner også å forandre farge :O
på høyttid å få bilen på hjul igjen da gitt
Hjemme i helga daniel?
Skal nesten garantert til Gjerdrum en tur skjønner du :)
råtøff bil, blir strøkent dette ;D
Jada, er nå hjemme jeg :)
Tusen takk for det! Skal bli deilig å få brukt den nå! :)
Har morgisen fått deler nå?
Nei, kjenner det er like før jeg klikker på BCB-Roger... Hjelper ikke å være så stor i munnen om hvor fin bedrift du har, når kunden ikke får det han har betalt for. Man bruker ikke 2 uker på å sende noen bolter. Får ikke kontakt på hverken mail eller tlf.. Blir leeenge til jeg bestiller noe derifra igjen!
Drit i hele BCB og kjøp de en annen plass da. På Mekonomen skal dette være lagervare.
Edit: De skaffer det uansett over natta, om delene bestilles før 3 på ettermiddagen.
Fikk svar på mailen nå mens jeg skrev forrige innlegg. De hadde bare glemt å sende dem, selv om de mottok pengene mine for 2,5 uker siden!
Selvfølgelig, alle kan gjøre feil, så skal ikke slakte dem helt. Men er jo lov å bli greit skuffra når du får vite det 2,5 uker etter du bestilte dem, og det er det eneste som gjenstår for at bilen skal være kjørbar!
Da ville jeg sendt dem en "krass" mail om at det er veldig dårlig service og at dem burde rydde opp etter seg på en ålreit måte, si 50 % rabatt på betalte deler (tilbakebetale litt med andre ord).
Sendte dem akkurat en krass mail. Jeg sa at enten får jeg tilbake halve deleprisen som du sier, eller så sender dere det med express over natten, selvom det er dyrere enn delene omtrent. Så får vi se hva de sier. De slipper ikke så lett unna som å bare kunne si "beklager" for så skal alt være greit igjen ;)
Det at dei "gløymte" å senda det, seier no sitt. Ei seriøs bedrift har eit skikkeleg system der dei skriv ned alle bestillingane ein an plass enn i gløymeboka.
strekkbolter ankommet sørlandet :) I mårra blir det varmgang i skralletrekkerene igjen ;)
Kloke ord Kenneth ! :D
Morgis har gjort en kjempeinnsats! Bilen går igjen!! Nå er det bare å få liv i vifta, så er alt på stell!!!!
Meeeget oppegåande:D Og no ser ting ut til å fungera?:)
Når henter du denne på sørlandet D?
Da er gliset klart. Mangler bare underleppe på trynet nå så blir den bra. :)
Vedlegg 1649
Deilig å se at ting er på stell igjen Daniel :D
så bra :D da blir det jo kjøring med 850'n alikavell denna sommern :p
Det blir det! Tar fri en dag fra jobb for å kjøre ned å hente! Gleder meg MAX!!! Alt virker vist som det skal!
Dette blir knall!
Håper og satser på og få studert denne litt på trackday 22 Juli! regner med du stiller der? :D
Vi er på plass vi vet du! :)
Da blir det en liten forskyvning i programmet. Skulle hente bilen i morgen, men pga Hovefestivalen går ikke Sørlandsekspressen som normalt, noe som gjør at jeg ikke kommer meg ned :p Så må vente en dag ekstra for så å kjøre V70en ned. :) Det blir bra :)
Merker et lite savn til min når jeg så bildet av din nå, gleder meg til å se denne igjen, skjedd litt med den siden sist jeg så den:)
Congratulations! And celebrations :D
Gleder meg til å sitte på med denne 22 juli :rolleyes: <3 <3 <3
Ingen egg-koker lengre denne bilen :)
Vedlegg 1660
Depot flørt du altså :D
Gjett om a! :) Enn så lenge! :)
Fint å dratt den skikkelig ut på banen å rasa med en gang :p
Dette overgår vel den beste julaften vil jeg tro :)