Dette hørtes jævli kjipt ut :(
Printable View
Dette hørtes jævli kjipt ut :(
kjipt:S
Bilde av skaden?:D?
Surt dette her ja, men hvor mye skade blir det av å skli av brilla? Kan vell ikke være så mye greier vell
Ikke verre enn denne iallefall ;)
http://px5.sfstatic.com/thumbs/0002/...2237040_11.jpg
C5 Corvette Towing FAIL
Ai ai, ikke bra:( men synes du kan del bildet med oss om hvordan skadene ble.
Bare motoren ikke har fått store skader så er jo ikke alt håp ute... 240 karosser finnes det flusst av, ville selvbygde Volvo-femmer sugiser er det værre med :/
Da tror jeg du tar skammelig feil, du kan jo nesten kjøre bilen utenfor et stup uten at det skjer;) Kan ikke være mere en plasten under fageren og fangeren som har tatt skade av det, samt litt riper under fronten.
Men uansett blir det feil å spekulere om skadene når ingen har sett noe bilde av dette. Selvfølgelig synd, men vi får la Texascom vise oss hvordan det ser ut om han har lyst til å dele det:)
Gutter! Husk at jeg er litt kritisk til skader og pirk - spes på denne bilen her! Fronten er ikke vrak i andres øyne, men ikke veldig pen i mine! Bilder kommer etterhvert..
Det jeg lurer på er om han som kjørte begningsbilen eller de som holdt det, tar det på sin kappe?
Synd med skaden, for denne bilen er jo unik
Triste greier at sånn skjødesløshet skal forvolde skade, regner med han fikk som $hatten passa etterpå iallfall!! :mad:
Men nå må du få ut bilder så det blir slutt på spekulative innlegg her ;)
fy flate jeg hadde kommet til å klikka vertikalt :eek: bilder av skaden :( :( ???? sskitsynd! den var jo såååå fin med fangern!!!
Håper de betaler for det du trenger av tid og deler. Tror ikke jeg hadde klart og holdt fatningen i en slik situasjon.
Ingen bilder eller ingen erstatning enda, ble litt lei hele opplegget så bilen har stått til nå etter dette skjedde. Fortsatt usikker på motorfusken, veier litt mot SW muligens.
Skal også gjennom det vanlige med komp og lekasjetest.
Skjønner deg godt. Er ikke moro når sænn skjer. Håper du finner feilen med motoren uten altfor mye klunder.
føler med deg!! ikke gi opp bare :) du har gjort så mye nå at det er bare å stålsette seg en runde til. alle ønsker det opp å gå igjen :)
Gir aldri opp ;) Men skal få "ferdig" husprosjektet først :)
Ikke SW som er feilen, det er noe annet mystisk. Syl. lekasjetest virker brukbart, veldig fin komp. Skal av med innsuget å kikke litt der.
Når kommer bilder av skadene da. er mange som er spente på hvor ille det er ?
Bilder skal jeg prøve å få til i helga, og nye fangere er i bestilling ;)
Skadene er ikke type vraket bil, men spoileren kan ikke repareres og fangerinnfestingene må rettes + nye lister på toppen...
Motorfeilen er funnet, bristdannelser i triggerhjulet - må ærlig innrømme at det ikke var det første jeg trodde slik denne oppførte seg! Skal reparere dette i morgen og forhåpentligvis er alt vel og bra med motoren igjen da!
sleng med et bilde av triggerhjulet da, hørtes ut som en feil som ikke var så enkel å finne..
Bra du får fiksa fronten... ville vært virkelig trasi om ramme o.l. hadde fått skader. Dog det tar jo sin tid å sy sammen fangere da :(
Du fant jo motorfeilen ganske fort, mtp hvor mye det kan være feil med :) Scopet du triggersignalet elns for å finne sprekken? Får et helt virrvar av virvelstrømmer når det blir en sprekk... er jo akkurat slik man finner sprekker med "eddycurrent" og blir jo samme smørja med VR sensor pga magneten. Får fort to pulser over ei tann da... nytt triggerhjul som har litt radius i bunnen av tenna nå? :p
Helt riktig flyfaen :)
Brukte scopet som hjelpemiddel ja, og virvelstrømmene er ikke til å kødde med der! Feilen var veldig temperatuavhengig også, endret seg hele tiden.
Men nå er nytt og bedre hjul på plass og motoren varver og synger perfekt igjen! :D
Bare slik at vi ikke glemmer det, slik:
http://www.youtube.com/watch?v=rpMAx...35C8F1573AEAD1