Godt at Goførren min klarte å slepe 850en din opp dit :) Var hvertfall nok turtall på den :P Hehe
Printable View
Godt at Goførren min klarte å slepe 850en din opp dit :) Var hvertfall nok turtall på den :P Hehe
Det er supert, for nå må du dra den ned igjen også ;)
Hvodan gåre med 850'n nå :D?
Den står på verkstedet på skolen enda. Venter på svar fra en der nede om han kan gjøre jobben for meg der nede eller ikke. Akkurat nå er jeg i Oslo hvor jeg jobber 7 dager i uka, så jeg har ikke sjans i havet til å rekke ned dit for å fikse det.. :(
Da ser det ut til at det går mot en løsning på problemet! Vår kjære moderator Morgis har sagt at han kan ta den på kveldstid etter jobb, i og med at jeg har hendene stappfulle med jobb. Så tusen takk til Morgis, for at han vil ta på seg dette, og redde treffsesongen for denne bilen!! Det er helt fantastisk. 17. Mai kunne ikke blitt bedre!!!
lenge leve morgis. HurraHurra, Hurra ;)
Detti ut litt her jeg! Hva er det som gjenstår?
Toppen må av igjen og planslipes. :)
Aff.. Det er kjipt! Trodde du plana den før du monterte?
Den trengte det ikke da, men noe har skjedd med toppakningen sånn at det kom CO i kjølevannet, og bilen ble varm, derfor plansliper vi for sikkerhetsskyld når det alikevel må tas opp og byttes pakning. :)
Kjipt at det er toppakningen som må byttes, men med slipt topp og ny pakning må det jo bare bli bra :D
Det hørtes ikke mye bra ut Daniel! :)
Bra det blir orden på det da :)
Jada, nå skal vi vel ikke se om det blir fart på sakene. Målet er å ha bilen ferdig til Kongsbergtreffet 10. juni. :)
Da er det bare å stå på :p
Ta av og på toppen er ikke så mye arbeid :)
Hvordan gåre med 850 da?:)
Morgis skal hente den i morgen kl 15 :) Posten brukte bare 1 uke på å få nøklene fra Oslo til Kristiansand, sendt som brev....
vært stille her en stund nå? :)
Det er ikke så rart :p Bilen står i Kristiansand i påvente av å få planslipt toppen :) Jeg er i Oslo og jobber 7 dager i uken, så jeg får aldri tid til å dra ned. Men, i dag blir det andre boller. Snart er denne på veien! :)
Vedlegg 1542
ankommet sykeheimen for kurante biler på sørlandet
Fantastisk kjekt med gode hjelpere! :)
Godt å se du tar vare på han Morgis! Han trenger litt pleie på sykestua! :) Håper alt ordner seg, for vet ikke hvor lenge jeg klarer å kjøre rundt i Golf 1 Cabrioleten min :p
www.vacn.no :p
Tenkte meir http://www.eurovision.tv/page/baku-2012 :)
Jada, off-topic ryttere! :p
Sven, du har jo en VAG du også ;) Blir nok ikke så altfor lenge til min blir byttet ut med en Volvo :)
Sikker på det? :p Golf 1 har jo veldig sjarm over seg da!
Golf 1 er en VAG deter lov å ha :p
har en ambulanse stående som kan brukes som transportgarasje til gulfen din ;)
Haha :p
Morgis fikk levert toppen i går også, så nå ser alt ganske så lovende ut :)
Fått vite noe mer?:)
Fremgang?
Skal ringe han som har toppen i morgen :)
Skjedd noe mer her da? :-)
Deler kommer i morgen :)
så da er bilen ferdig i morgen :D
Haha. :p Snakket just med Morgis, han har hentet både topp og deler, så da får vi se da :)
Funker det ikke nå, så vet jeg ikke hva jeg gjør :p