Ja, uten tvil. Bare fjern det du har i bakruta så det ikke blir 2 midtmonterte! Er en sivil impreza i området som kjører med bremselys på vingen og et i bakruta.. ser ikke ut!
Printable View
Ja, uten tvil. Bare fjern det du har i bakruta så det ikke blir 2 midtmonterte! Er en sivil impreza i området som kjører med bremselys på vingen og et i bakruta.. ser ikke ut!
Nydelig bil du har :)
Men du har vel ikke en film der en hører lyden av eksosen godt? Er litt nyskjerrig på lyden av den :p
+1 ! Vil ha en tilsvarende film av denna !
- http://www.youtube.com/watch?v=CKORmCmDW5I
Gleder meg ! :D
Finnes mange avsperra områder å gjøre det der på, du ser jo TBO .. For han er jo alt avsperra områder så :)
Vi får ta det en kveld Christian, når du har lagt om til kinahjula :D Jeg filmer jeg :D
Da er bilen levert til antirustbehandling i dag. Den er levert til en som har drevet mye med karrosseri og rust og vet hvordan ting skal gjøres så rust ikke kommer igjen.
Det han kommer til å gjøre:
- Vaske/steame undersiden av bilen
- Tørke bilen
- Granske alt etter rust
- Sandblåse/utbedre eventuell rust
- Tynnolje i alle hulrom og understell
- Tykkmasse som holder seg oljete for alltid og skjermer karrosseriet for steinsprut
Han ringte opp igjen nå i stad. Han har funnet rust som aldri jeg har vært klar over eller funnet selv om jeg har vært under der mange ganger. Et rusthull under førersetet i sveiseskjøten og et ved høyre hjulbue bak som må sveises. Pluss litt overflate rust diverse andre steder, rundt jekkfester og diverse som kan sandblåses. Ellers var visst understellet helt strøkent.
Så da skal det også utbedres i samme slengen! Greit å få gjordt sånnt sånn at karrosseriet holder seg godt! Han kommer nok til å ha bilen hele denne uka tom Lørdag.
kom ikke som ett sjokk.
hører fra så mange "bilen min er heeeelt rustfri"
men det er sjelden riktig.
en liten tur med ei lommelykt så skal jeg finne litt(200 serie)
men var jo ikke ille dette da. blir nok bra :)
Alt har rust, men er alltid deilig å vite i ettertid at man har fikset det, og faktisk vet hvor lite rust som er på bilen :)
Tilogmed Hiace'en min som ejg henta hos Toyota i mai i år ca, har begynt å bli brun enkelte steder.. Bil og rust er no drit :p
Rust blir man aldri kvitt desverre..
Bygge i alu og glassfiber da.. :p
Hvor mye må du betale for dette omtrent?
Hvitt?
Yep. Men virker som han som driver med dette har veldig god peiling på hva han driver med. Han er veldig opptatt av å gjøre en god jobb sånn at han kan gi garanti på det sier han, derfor de sluttet med enkle hulromsbehandlinger, men nå kun tar fulle behandlinger. Han ville ikke gjøre noe mer av behandlingen før rusthullene ble utbedret. I motsetning til andre som bare sprayer over alt sammen og sier seg ferdig.
Har du fått noen pris på dette eller ? Ser ikke for meg at det er direkte billig ? :p
Da snakker vi .. Men jeg liker at du prioriterer rust fårebygging og antirust behandling framfor større turbo og evnt andre deler, er ikke mange som tenker sånn !
Stå på, har blitt en utrolig flott bil ! :)
Haha, han har jo større turbo enn de fleste her inne da men.. :p
Ja, større turbo var feil .. Men da mente jeg liksom ett annet oppsett da, han kunne sikkert henta ut endel flere hester istede for rustbehandlinga, men syntes det er bra at han prioriterer det istede :)
Ikke noen spydigheter her nå ! :)
Thats good !
Ja, det lurer jeg på også, hvor tar du alt fra ?! Hvordan er økonomien din ellers, i og med at bilen din blir påkosta en god del i ny og ne :p
Er nettopp det. Har like mye penger som alle andre med jobb, bare ikke så mye annet å bruke de på enda. :p
Men det blir nok en liten reduksjon med "dyre" updates om en liten stund. Tenkte å flytte ut til neste år :). Vil bare ha bilen veldig kjørbar/holdbar og i veldig god stand først. Sånn at jeg ikke kjører rundt å irriterer meg over ting.
Da burde det være litt enklere ja.. Ikke som oss andre som er tynga ned av hus, unger, osv :p
haha ja det var tider når man bodde hjemme.
15000,- til bil, 5000,- å leve på :D
Ble fortgang i sakene da.. Flytte hjem til mor igjen kanskje :D