vist føre e bra so....
vist føre e bra so....
Sommerdekkføre i åsane :D
Stiller opp i en 940 i morgen, har noen en del hjulbolter til overs og har lyst til å dele med trengende?
ser ikkje ut som være e heilt me oss i dag heller...
Var da pent når jeg la meg..
Fint vær. Men eg har allerede lagt om til vinrerdekk igjen :-P
Går fint uten no. Sole har tatt da mesta allerede :) Skulle te flesland å då tok eg ikkje sjangsen.
Her snør det tett... Begge bilane står no, så kjem meg ikkje avgårde idag :/ må i besøk og ryktas det. Hadde håpt at v70 ikkje vart ståande så lenge..
Kommer det noen i dag i heletatt? :confused:
Ja, jeg kommer med en kompis i v70. Sol i åsane nå!
Fikk forespørsel fra delelageret på Frydenbø Åsane. De har bestilt vaffeljern med volvologo (se Volvo Norge på facebook), og kan reservere at antall til oss i klubben om det er ønskelig. Gi meg en rask tilbakemelding på hvem som har lyst på dette. Pris: 450-550kr.
Ikke for å stjele kunder fra Frydenbø, men de har pleid å ha dette inne på Volvo trucks-butikken på Nyborg i Åsane hvis noen vil se størrelsen før de eventuelt bestiller(?). Mener å huske det er på størrelse med et toastjern ja.
Nyoppdatert til treff 5/5 klokka 5 pm.
Nå er det vel kanskje vår i emning, så vi får vel satse på godt vær og godt oppmøte. Selv må jeg denne gang vike til baksiden av medaljen; konfirmasjon på konemors side. Får vel bare pent innfinne meg der istedet.. Men om folket ikke stikker etter 10 minutter, og selskapet kanskje er tidlig ferdig(lov å håpe) så skal jeg se om jeg får anledning å kikke innom..
Har dere sovnet?? :P
Det er jo Bergen, snøen smelter nok innen den tid :)
Regner med det er sol og tørre veier til lunch... :)
Blir vell 3 møtet jeg ikke kommer til i år, (det var no som svarte :mad: )
Er sjuk og forkjølet, så mest sannsynlig blir jeg hjemme...
Jeg ser været litt an om jeg kommer eller ikke..
Hvor mange kommer???