Takk takk, god jul til deg og:)
Printable View
Takk takk, god jul til deg og:)
Ja, eg har for eksempel høyrt om ein frontkollisjon mellom ein 244 og ein Golf tidleg på 80-talet, Golfen var klemt heilt bak til døra på eine sida ( må ha troffe litt på skrå), og 244en hadde bulk i nummerskiltet:p Men det kan vel ikkje vera heilt sant:p
Og so snakka eg med ein som hadde ein 242 sånn som min, han og hadde kresja med ein Golf. 242en var uskada, og Golfen måtte ha ny skjerm, ny lykt og nytt panser. Samme fyren hadde ein SAAB 900 frå 80-talet og vart påkjørt ac ein Fiesta. Fiestaen var visst ikkje so veldig fin etterpå, Saaben fekk berre knust eit blinkelysglas.
Og so sa pappa at det hadde vore ein test på frjernsynet ein gong på 80-talet om kva bil som hadde dei beste støtfangarane, Volvoen kom på andreplass, Saab 90 vant.
ang detta kassettspelar greiene, har eg en som passer men er moderne, denne har jeg tenkt på:
http://www.ebay.com/itm/Stereo-Radio...3fdf2e&vxp=mtr
noko som kan passe i 240,n ?
Det finnes mange slike historier om lettere sammenstøt hvor Volvoen (eller kanskje Saaben...) kommer nesten uskadd fra det, så et snev av sannhet finnes det nok i det... :p Ellers betyr vel ikke store støtfangere så mye for sikkerheten annet enn for å redusere omfanget av små skader ved lav hastighet.
Sånn har eg aldri sett før, men det kan godt henda eg kjøper ein sånn når eg kan prioritera det:)
Ja, viss eg hadde kjørt i fjellveggen i stor fart hadde det ikkje vore mykje att av støtfangarane, men dei er veldig greie å ha dei gongane eg forvillar meg bort i Bergen og må parkera der, for dei som bur der kan ikkje kjøra, og i aller fall ikje rygga.
Dermed blir disse langstrakte bilene ganske brukbare som bybiler. :p Sammen med at de har praktisk svingradius.
Om de har automat så :p sto i kø i trondheim nå før jul i en 1980 245 med wireclutch. Ikke mye gøy! Aldri hatt så vondt utrente føtter før som etter jeg har holdt igjen 763 trykkplate i 45 minutter!
Eg pendla med 240 med 655 trykkplate i 2-3 veker, ein time kvar veg, men det var med hydraulisk clutch, var mest bekymra for clutchen.
Angåande storfangst, så må ein huska at Saab og Volvo hadde teleskopdemperar på støtfangerane, det hadde ikkje ein første eller golf. Desse demperane sluker mykje av kollisjonsenergien, noko som hjelp mykje i lav fart.
Hadde wireklutsj i 240en jeg og med forsterka trykkplate og det var et helvete i forhold til med hydraulisk. Pedalbraketten ble bøyd og måtte forsterkes, fikk plutselig ikke frigjort klutsjen i det hele tatt fordi pedalen allerede var i gulvet omtrent :p
...eller ikke har sjølironi?
Sent from my GT-N7100
Er vel som med alt anna at kvar plass har sin køyremåte, går bra sålenge ein er kjend med den. Men når ein ikkje er det blir det kaos :p
Eg syns han fungerar fint i byen ja, god sving er kjekt, og du har god oversikt i alle retningar, og det er ikkje nåke problem at det ikkje er servostyring. Men viss eg hadde budd i ein by og kjørt der kvar dag kan det henda eg hadde skaffa meg ein litt meir lettkjørt bil.
Eg har ikkje hatt det problemet, men so er det heldigvis ikkje so ofte eg står i ku heller:)
Teleskopdemparane er det nok mange som har hatt nytte av, men dei fungerar ikkje viss du blir påkjørt eller kjører på litt på skrå frå sida
Å? Ja, eg får vel heller passa meg då:p Plutseleg er det eg som er uheldig...
Det kan du sei. det er vel ikkje det at bergensarane ikkje kan kjøra som er problemet, det er vel heller det at det er mindre plass og trongare som gjer at det er lettare å bulka der, dårlege sjåførar har me nok både her og der.
Det største problemet er vel dårlege holdningar, og ikkje at de ikkje kan manøvrera bilen. Eg veit ikkje om holdningane til folk er annleis andre plassar, men ein merkar det best på plassar med mykje trafikk. Det er vel derfor ein del har eit dårleg inntrykk av kjøreferdighetane til bergensarane. Men bergensarane er sikkert ikkje so imponert over kjøringa til "bønder i byen" heller:p
Det har du heilt rett i, og det er jo endo meir ulike kjøremåtar når det er folk frå forskjellige land. sånn som for eksempel når nordmenn møter tyskarar på smale veiar. Dei går gjerne ut av bilen og dirigerar viss dei møter nåken, mens nordmenn susar forbi i 80 med 2 cm mellom speglane på bilane og heilt ut på kanten av eit stup på høgre sida:p. Det er jo ikkje so bra det heller.
Og so kan det jo bli litt skuymmelt viss den eine bilen legg seg heilt ut til høgre og held stor fart fordi han meinar det ikkje er nåke problem å passera her, og den andre stoppar midt i veien fordi han meinar at her er det ikkje plass...
Planen framover no, i tillegg til å få motoren i 242en til å ikkje bli varm, er å kobla til tusenmetringane, det er jo fort gjort, og so er det på tide å komma i gong med 245en:) Må tetta radiatoren og starta han opåp snart, han har ikkje godt av å stå so lenge som han har stått no, må berre håpa at eg fyr Chrysleren til snart sånn at eg kan bruka tida på Volvoane:)
Ja, det er jo en såkalt "formildende omstendighet". :p
Det kan du godt kalla det :p
Måtte jo prøva detta dar redigeringsopplegget på Photobucket:p Skjønte ikkje so mykje av det, so resultatet vart sånn:p
http://i1226.photobucket.com/albums/...psecaa5489.jpg
ble jo kult da :p