Jeg ba spesifikt om touch up-lakk, sikkert derfor. Følger med klarlakk på egen flaske der, fin fargematch og hele pakka.
Printable View
Jeg ba spesifikt om touch up-lakk, sikkert derfor. Følger med klarlakk på egen flaske der, fin fargematch og hele pakka.
Kan forøvrig gratulere volvoRsport med innlegg nr 1000 i tråden min. Føler dette er effektiv melking av et såpass simpelt tema som flekklakk med pensel;)
Det kittet har jeg til Ren, og det ligger på ca samme ja. Men dette var faktisk stiftene som kostet det. Delenr og alt stemmer, og måtte ta en tlf å høre nå. Viser seg at det er hurtigfrakt fra Göteborg til Bodø som gjør at det blir så dyrt. Varen koster det samme som hos deg. Kanskje jeg må be deg kjøpe for meg etter hvert? :)
Tror ikke panseret går i oppløsning om du venter på normal frakt;)
Var eneste fraktalternativ de kunne tilby nå på sommeren, så vi får se! :)
Fikk Feniex 4200 Mini i posten idag, og monterte etter litt modifikasjon. Fikk også lagt laderen til GPS-brikka dedikert og skjult bak HUen, så jeg slipper synlige kabler over dashbordet.
http://forum.vccn.no/img-dump/2016/07/50.jpg
Se der ja! Det ble jo riktig så snasent! =D
Hvor skal du legge kabelen ut hen? Jeg har bare klemt den innimellom en sprekk på sida, men det er jo ikke akkurat en permanent løsning. =p
Er vel et lokk du kan ta av under bremsekraftforsterkeren hvis jeg ikke husker feil.
Jeg skal ha en ganske feit kabel gående i hele bilens lengde, med 12V og signal fra Feniexen. Er vel en centimeter tykk. Har funnet en vei forbi torpedoveggen, ikke gjennom. Vanskelig å forklare, skal ta bilder når jeg kommer så langt.
Om du tenker under frontrutehjørnet og bak skjermen og inn ved sikringspanelet så anbefaler jeg ikke det. Kan bli vått på gulvet gitt..
Men den gjennomføringa i torpedoveggen kan du jo klippe av de tuppene så du får ett større hull og evt stripse igjen rundt
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no
Ikke der heller, gitt:)
Skal ha kablinga på venstre side av bilen, derfor passer det dårlig med gjennomføringa på førersida.
Ok, noe spes grunn til venstre side? [emoji12]
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Der hvor du har ECU, har jeg bare et åpent høl i motorrommet. Perfekt sted for koblingsboks for alt som skal være i fronten, en flashermodul og sånt;)
Sorry, mente selvfølgelig høyre side, aka passasjersida. Lørdagsskalle!
Ja da så [emoji12]
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Nå tenkte jeg på inni bilen da, fra selve panelet og inn i dash. =p
Jeg drilla et hull som går i nedre venstre hjørne på dekselet rundt midtre ventilasjon i dashen, og rett inn. Skaffer meg et nytt sånt deksel etterhvert, da er det ingen synlige skader i kupeen. Over spilleren til venstre går de over i en mangelederkabel, ned og under spilleren, ut over sparkeplata ved passasjeren og opp i dashen bak luka på sida der. Skal ha en koblingsboks der som sprer styringa forover og bakover.
Pakket, vasket og i Gatebilhumør:cool:
http://forum.vccn.no/img-dump/2016/07/278.jpg
Meget bra. Ble veldig bra med senk! :)
Skal bestille senk til min i morgen, og har vært litt usikker på hvilket, men når jeg ser din fra den vinkelen, så ble jeg overbevist.
Din kommer til å sitte annerledes siden den er FWD, så litt lavere bak, tipper jeg.
Har fått litt ulyder fra ytre drivknuter, tipper de ikke er vant til å rotere på den endrede vinkelen.
Det kan godt være.
Min blir nok litt lavere i baken ja.