Då er spørsmålet om eg ska prioritera ei ny vannpompa eller ein tur på volvotreff:p
OK vær ute i dag, så håper folket prioriterer treff i dag :D
Jeg kommer :D
Kan ikke i dag.. Konemor er på jobb og jeg må passe på ungene. I tillegg mangler jeg halve eksosanlegget mitt, så jeg bør vel muligens få det utbedret før jeg raver rundtom på treff :P
bilen er kjørbar sånn som han er no, men viss eg hadde komt hadde det sikkert kosta meg ein 200-lapp å kjøra til Åsane og heim i dag, og då får eg ikkje kjøpt ny vannpumpa med det første, og det må eg ha, for sånn som det er no må eg fylla på meir enn to liter vatn kvar gong bilen har stått ei heil natt, og det blir jo flott når det blir frost og eg må fylla på so mykje frostveska kvar dag, då blir det dyrt sånn at det i alle fall ikkje blir ny vannpompa:p
Det kan henda, sjølv om vannpompa kanskje er best å kjøpa ubrukt:p Dåke får no berre sei i frå dåke og viss dåke treng delar frå den kvite 245en min:) Og eg dukkar nok opp neste gong eg har mulighet ja, bilen var ikkje heilt presentabel i dag, og so kom eg på det litt for seint.
Kommer mest sannsynlig en tur neste treff... Skal prøve å få med meg flere av Volvo-raggarna her i "Smoke City".....:D
Syns det var et bra oppmøte i går, men dårlig i forhold ti lalle som sa at de skulle komme.
Får stille i Volvo kjeledress og tråsykkel ;)
Må få opp ny dato og event på FACEBOOK!
Fikses imorgen!
begynner å nærme seg treff igjen no.. ser ut til at eg og hunden e klar til neste treff med en av bilene...:)
Lager en happening/event på facebook og poster her, så får dere dele i vilden sky. De som ikke har face får printe førsteposten etter korrigering og dele ut flyveblader :P
Weee
Facebook-link
Ja, da er alle klar for treff imorgen?
jess!
Jepp.
Satser på å komme i den franske baguetten :)
Kommer, men desverre ikke Volvo denne gangen heller.
Er nesten klar med ene bilen, men får se neste treff ;)
Får sitta på denne gongen og då Martin ;)