kan en bruke senkesett fra amotek og jp mk18 i 18" sammen eller blir det for liten plass i hjulhusa?
Printable View
kan en bruke senkesett fra amotek og jp mk18 i 18" sammen eller blir det for liten plass i hjulhusa?
Tar et sett med 17" om det blir noe av dette. Håper det er muligheter for å bestille en felg som reserve som V90 spurte om.
ka et bli desse laget i da?
18x8,5 et0 blir mye kapping av hjulbuefalsen ihvertfall:P
noe og gå på innover og fått de i et10-15f.ex?
max i hjulkassa på min er fra innsiden og til utsiden kant i kant i skjerm: 300mm = 30 cm. trekke jeg fra 25mm fra inn siden og utover og samme fra utsiden av skjerm kant og innover. Dekk på volvo kan gå helt opp til 245 bredde hvis ET er 100% riktig og riktig oppbygd understell med bla dempere, bedre fjærer, stag, stabstag, foringer.
Få tak i et dekk som er 245-profil, og se om du får den klint inn i orginalt hjulhus, med "riktig" senk. (slik at felgkanten er kant-kant med hjulbuekanten, ca). Også ser du hvor langt du kan dempe før du subber. Jeg antar det ikke er så veldig langt. :)
Skriv meg opp på et sett i 18". :) send pm om du må ha noe mer info.
Er fint med om dette skjer! Om jeg så må selge bilen for og få råd til felgene så blir det en fiin fin hyllepynt :)
Dette har vi snakket om i mange år.. Når kommer jp felgen ut på nytt?.. Er med på et sett i 18 tom..
Skal holde dere oppdatert med all info jeg får fra AFL :)
Jeg kommer også helt klart til å være med på noe slikt, har superstar på 940en nå, men JP MK18 er helt klart en av drømmefelgene :)
vil eikene bli kraftigere på 18" eller vil 18"ene ha små eiker slik at dem ser for tynne ut?
Vil tro at proposjonene vil stemme overens med størrelse ettersom de støper en original felg.
Skriver meg lett opp på ett sett med 18" :) Gjerne 5 felger så jeg har ett stepphjul :P
Slenger meg lett på her. På ett sett med 18'' :)
må si meg enig i dette.. for oss som har et strøkent originalt sett fra gamle dager, som man gjerne vil bruke for å vekke litt oppmerksomhet siden di er litt skjeldne.. verdien og alt vil jo synke og blir det produsert kopifelger så er ikke jp mk18 - jp mk18 lenger :/
men for all del blir di produsert så skal jeg ha ett sett eller 2 liggende
noen muligheter å få disse laga til 850.jeg skal ha et sett til 240en og 850en viss det er mulig å få laga til 850
Antar det er mulig å sette felgene i dreiebenken og minske innpresset litt for å klemmes på 850? Har da sett Polaris på V70 så :)
vil det følge med egne hjulmuttere til disse felga?
Du har ikke mulighet for å minke innpresset på disse felgene noe særlig ved å dreie av navet ihvertfall. Eventuelt må man levere de til et felgverksted som kan kappe vekk et stykke av den ytre brede kanten, og sveise de sammen igjen. Da har du jo ingen kant lenger, og da er det jo ikke så tøft... Det er jo den brede kanten som gjør JP-felgene tøffe :)
De fantes jo i tre dimensjoner i 17", både 7x17 og 7,5x17 i tillegg til 8,5x17, og de ser egentlig litt pinglete ut uten kanten. Det er jo grunnen til at 8,5x17 ligger såpass mye høyere i pris på bruktmarkedet enn de to smalere utgavene.
det som kommer til å skje er at folk setter felgene på alle slags biler og gjør mye rart med di, så er det gode ryktet ødelagt for JP mk18
er lett med på det til den prisen :P
Jeg og er med på ett 18" sett regner jeg med :)
kunne tenkt meg et sett i 17"
Jeg skal også ha :)
hadde vært drit bra!:)
noen som har hørt noe mere om disse felga blir i produksjon?
Håper disse kommer i produksjon jaa. Det hadde absolutt ikke gjort noe nei :D
jeg tar 2 sett i 18"
Jeg er INTERESSERT:D
Helt rått!
jeg tar to sett i 18" og et i 17" :D
Snakket med AFL i helgen og det blir produksjon av disse så de blir klare til neste sesong
er interessert i ett sett av hver.. 17" og 18"
blir di levert i flere farger, eller kan di bestilles i ønsket farge? med/uten polert kant osv?
1000 kun til Norge? Tror det er marked for det
litt eining..og folk kjem til og kjøpe kopiar istedenfor ekte felgar og dei ekte felgane kjem til og miste litt av sjarmen..ein ting som gjer det så kult er jo at det er umulig og få tak i!
eg skal ikkje lyge, eg kjem til og kjøpe ett sett..men syns dette er ein litt dum ide og:/