Jeg får ikke kommet denne mnd, og ikke neste heller (Ferie) så hygge dere :)
Printable View
Jeg får ikke kommet denne mnd, og ikke neste heller (Ferie) så hygge dere :)
Noen fra Asker eller rundt her som skal oppover? Ser ut som om jeg får tatt en tur i morgen.
Jeg å fatter kommer en tur :) jeg er lite på her på forumet men så denne tråden nå å detta er noe jeg vill være med på mer av :) morro med treff så man kan slå av en prat :) kommer i 142'n te fatter vi da :) har bedt med noen venner som å skal etterhvert bli medlem her på forumet :)
Jeg kommer så fremt sjåføren ikke dreper meg på veien ;)
Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk
kommer :)
Faen.. kom på det her nå jeg :/
Takk for bra oppmøte og godt humør! Vi ble vel rundt 30biler til slutt, kanskje noen flere, noen som har telling?
En liten sak... jeg og Aarnes kom i prat om månedstreffet i juli, tredje onsdag er midt i fellesferien, så det lønner seg kanskje ikke å ta det da. Andre forslag? For min del kan vi godt flytte treffdagen til en annen dsg i måneden, og holde det der, hvis alle er med på det. I alle tilfeller foreslår jeg for juli å ha treffet lditt tidligere, kanskje onsdag den niende?
Ellers er vi fortsatt i prat om en bildeløsning, å skumme gjennom masse gamle bilder for å komme til siste treffs bilder i en vanlig bildetråd er en liten elegant løsning, men det finnes muligens en funksjon i Dropbox som løser dette. Ideer og forslag settes pris på her og, vi må begynne å få ut noen bilder snart.
Samt, vi må begynne å parkere på linje. Ser så halvveis ut at vi står i en svær bue, ikke minst er det lettere å ta kule bilder av alle om alle steller seg med nesa på samme linje.
ble nesten overrasket over oppmøtet! så litt dårlig ut når vi ankom, men jammen fylte det seg opp godt :p
Brukbart oppmøte og regnet ga seg jo relativt raskt! takk for i kveld :)
Flott oppmøte! Gjør det ekstra moro å dra på treff når man er såpass mange :)
Skriveleifer skyldes uvettig autotekst på talatut..
Regner med å komme neste gang! :)
Jeg rekker ikke neste treff, blei dobbeltbooka med enkonsert. Antar at ingen gidder å flytte treffet til torsdag for min del?:-)
19. tenker du på? ;) For meg så går det bra!
Det var egerntlig en spøk , jeg forventer ikke at et arrangement skal flyttes på grunn av en person, selv om han er hedersgjesten:D
Kan tenke på det noen dager til, men med mindre det passer utmerket for alle, trur jeg at det blir den 18nda, siden en del kanskje har planlagt det allerede.
Det er ingen som drar på konsert når bandet ikke kan spille før dagen etterpå. Hehe...
Kommer det noen på onsdag ?
Hmm...luksusproblem. Hvilken bil? :p
treffet blir vel imorgen? :)
Treffet blir i morra :) jeg må se hva jeg får lurt meg til, men litt usikker på om jeg får dratt..
Setter pris på om dere ofrer meg en tanke der dere står, og kos dere. Neste måned må jeg komme, som jeg ikke har fått noe feedback på når dato ønskes. Den tredje onsdag i juli er onsdag 16nde, midt i fellesferien. Noen innsigelser mot denne datoen? Er avhengig av å høre det, om det ikke passer for folk.
da kommer jeg så fremt skyss ikke blir ett problem :D
Hmm, leste detta nå, kjøre 240 eller v70 a tru? :P
240 Veel :P
Da er det straks ut å kjøre på treff
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/06/928.jpg
da er vi på vei :p
EDIT: tapatalk reduserer kvalitet alt for mye...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvor er folket? Golden girl og jeg står her alene vi...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er på vei til hovedstadens Tbanenett, du kan anse dere selv som heldige.
Jeg ligger med 39 i feber, så her er det ikke mye aktivitet å spore! :(
Niogtredve? Shit, du kommer tel at daue!:-)
Sommer'n har slått med ut :p lå under bilen te borti halv 6 og da så jeg ut som mørkemann hadde gjenoppstått. Satser på neste treff etter ferien! :)
kom noget sent, men var da tilstede :p men må si det var litt skuffende oppmøte...
Igjen, folkens... involver dere her. Er det interessant med et møte i Juli, eller skal vi drite i det? Jeg for min del dukker gjerne opp, men ikke alene.
16 juli ser ut som om det passer for meg. Dt har vært noe annet hver eneste gang nå :( i går var det båtførerkurs ;)
Knall! Med mindre noen andre skulle ha særskilte grunner til at 16nde ikke passer, kjører vi på den.