Trur nok lakk og karosseri er klart for omsorg etter 30 år ja. Så eg reknar med at denne appellerer mest til dei som har hatt 245 før, men er lei av rust. 245 tic er uansett ikkje ein vanleg bil, uansett kva mål ein har.
Printable View
Trur nok lakk og karosseri er klart for omsorg etter 30 år ja. Så eg reknar med at denne appellerer mest til dei som har hatt 245 før, men er lei av rust. 245 tic er uansett ikkje ein vanleg bil, uansett kva mål ein har.
Hadde jeg hatt råd skulle jeg handla denne, hadde vært kult med original turbovogn =)
Denne vogna hadde vore fantastisk feit som klubbvogn ;)
Blå bil trekkande på blå hengar, og gjerne med litt oppakning på taket :)
Swedish Bricks la ut ett bilde på facebook, syns jeg hadde sett det før :) Fra salgs annonsen din.
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
Hva er forskjellen på dashtoppen med og uten AC? Sola er tøff mot biler ja.
Sendt fra min Note II
Ah. Takk for forklaringa. :)
Sendt fra min Note II
En med doblet antall bilder;
http://m.finn.no/car/used/ad.html?fi...ort=3&make=818
Er det mulig..
Sent from my GT-I9070 using Tapatalk 2
Må beholde denne,ikke selge:D
Spesielt interiør i den der. Litt tøft.
Sendt fra min Note II
Bra interesse på annonsa, litt utrygg på om finn har fått med seg alt, sidan statistikken deira var ute av drift heile helga:
Vedlegg 2961
Hadde jeg bare hatt råd.... Drømmebilen min det der!
Sendt fra min Note II
Hadde med meg begge gutane og oppakning på søndag i 244en, det vart litt smått med plass. Så det spørs om ikkje eg bør ta denne i bruk i staden når den kjem ja, er ikkje så trist om det ikkje er nokon vil kjøpe den då.
La forøvrig til nokre bileter til i annonsa:
Vedlegg 2962Vedlegg 2963Vedlegg 2964Vedlegg 2965
syns du skal beholde den jeg :)
dette er ikke en bil man selger videre, dette er en bil man beholder å sikkler på, å kjører på gode sommer dager med stekende sol ;)
Behold den, gaupe. Du kommer til å angre som faen om du selger.
Sendt fra min Note II
245'n bør du beholde, da er det ihvertfall sikkert at den bli behandla bra :)
Forsinkelsar på denne, kjem til Norge den 28. mai ser eg.
Då er bilen i Oslo, ein dag før annonsert tid. No er det berre å få faktura på momsen på den, så eg får betalt den og fått ut bilen :D
Så nå får du se den i virkeligheten. :p
Hehe, doble prosjekttrådar med forskjellige utfall ;)
Planen no i første omgang blir å beholde den som bruksbil ut sommarseseongen. Så fortenar denne ei generell oppshining med ny lakk.
Den raude classicen blir lagt ut for sal når denne er i drift.
Med den svenske ticen veit eg ikkje heilt kva eg skal gjere enno.
Og då var den gamle komen til grads:
Vedlegg 3058
Igrunnen grei i karosseri, ein del plukk langsmed. Ein ryddejobb i dårleg orginal.kabling. Motoren ser ut til å vere merkverdig rein når ei ser gjennom oljepåfyllinga. Fersk olje og kamreim.
Men snowcap har forsvunne på vegen.
Dritstilig vogn! Det takstativet der er lite pent men. Hehe.
Sendt fra min Note II
Den ser i hvert fall temmelig OK ut på bildet på denne avstanden - noe å ha på gårdsplassen. :)
Frode insisterte på ny klarlakk for å bevare patinaen :)
Lett =)
Feit vogn !! Fortsatt like misunnelig på takgrinda :p