Jeg har org innstegslister og det er ikke så mye forskjell på dine og mine ser jeg.. Mine går rundt vinkelen ned men. Jeg vil ha sånne matter som du har! Har bare BSR mattene...
Printable View
Jeg har org innstegslister og det er ikke så mye forskjell på dine og mine ser jeg.. Mine går rundt vinkelen ned men. Jeg vil ha sånne matter som du har! Har bare BSR mattene...
gratulerer med ny trådtittel!:-)
De koster vel noe sånt som 1000lappen, gjør de ikke? Har du delenr? :D
noticed, yeah. er grenser for hvor lenge du kan motta EN forsterker:-)
om han vil ha flere kompiser, melder jeg meg frivillig. ekstremt Pioneer-fan.
Han kan være vennen min og :p
Og om du ikke skal ha ampen tar jeg den, takk :D
Godt vi er fler, jeg er også stor fan av Pioneer, det har jeg alltid vært. :p Sparer nok ampen en liten stund til, den ligger i "kjekt-å-ha" skuffa mi. :)
Hvis jeg får tak på en sånn aktiv Pioneer-sub, og legger den under gulvet i bagasjerommet, vil den spille bra da? Siden den kommer under platene liksom? Har lyst til å ha den skjult.
uff og uff den bak viskeren bare slenger og du mangler bass. bare sorgen alt sammen. Bare og gi bilen til meg så skal jeg hugge den for deg på stedet;) Så kan du få min i bytte:p
om du skal ha GOD og tight lyd, må du nesten få deg en kasse til barrelementet, Lightyear har støpt en kasse som passer i reservehjulet, cluet er å få den tight opp mot plata, samt å få låst plata på en eller annen måte. hvis ikke blir bare plata med elementet flagrendes hver gang bassen slår hardt.
hadde heller satsa på en smal kasse inn mot ryggen på baksetet, eller en som går inn bak hjulbuen mot veggen der. hør med Morgis, hab hadde en sånn en, tålelig fornøyd, mener jeg huske.
Hahahah! :D Ja er et sorgens kapittel den her nå. :( Bare å få kasta.
Skeptisk. Har bruk for hver millimeter med bagasjeplass siden den går som altmuligbil... :p Egentlig veldig fornøyd med originallyden og, men mye vil ha mer....
I dag har jeg kjøpt nye vindavvisere siden den ene knakk når jeg mista den i bakken under forrige bilvask. doh. Menmen. Ga ikke mer enn ca 300 for 4 stk. brenn nye. Og så har jeg kjøpt ny bakvisker.
Per Tur bo hadde en Pioneer aktiv basser hengende på bakseteryggen. bygger ikke mer enn 5-10 cm, og i en så åpen stasjonsvogn er det forholdsvis lett å få fyldig lyd. Hør med han, koster ikke mer enn noen skarve tusinger:-)
Det er akkurat sånn en jeg lurer på ser du. ;)
Noe ala denne:
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/09/796.jpg
http://www.dynamicsoundsltd.co.uk/ga...12-08-06-1.jpg
Fant også denne, som kanskje får plass i reservehjulet?
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/09/797.jpg
en av de vil nok fylle bilen din mer enn nok, med mindre det er dB dragracing du skal oppnå.
fordelene med Pioneeren er jo at alt er samlet i en enhet, og tar mindre plass og kobling. den i reservehjulsbrønnen trenger som sagt å festes skikkelig, samt beskytte membranen i forbindelse med lasting baki der.
en eller annen slitesterk grill må nok til. (ooooh, et rim! jeg skulle blitt po(t)et!)
Den aktive subwooferen som likner på en forsterker, burde ikke ligge under noen plater eller lignende. De skal ligge med fri luft rundt seg for at den skal fungere som optimalt.
Takk for tipset. :-)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Har den nevnte "basskassa" selv, og er storfornøyd med lyden i den. Fyller godt ut det original-anlegget ikke orker. Anbefales!:)
Har lasta akslinger og sveiseapparater på den, og det har aldri vært noe problem, så solid er den.
Hm, kanskje jeg og burde vurdere en sånnen! Hvordan har du den plassert PyrionZ?
Skal faenmeg ha en sånn en på førerseteryggen. er så lang i beina at ingen får plass bak meg uansett, og det er jo MEG jeg spiller musikk for. om passasjer ikke liker særfransk deathmetal, låser jeg sjelden dørene.
Ok! Konge det. :) Hvor mye måtte du betale for den?
Do it! Den trenger bare en 4mm2 kabel til strøm fra batteri også. :)
Ja bare å få handla! Men den kan jo ligge under førersetet ditt da? Den er vel rundt 90 cm bred?
Betalte vel snøtt 1500,- for den, brukt vel og merke.
Har bare lagt den så langt inntil bakseteryggen jeg klarte, ligger fint der;)
Du kommer ikke til å angre!:)
Tenkte å legge den i lengeretninga da. :-P Mer å ta i, mer å være glad i, haha!! Ligger 4 kilo fra 0,1 tonn her.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
vel, da må du spesifisere deretter. i byggebransjen er det slik at det lengste målet er LENGDEN, mens det korteste er BREDDEN, deretter høyden/dybden. altså, den er 90cm LANG?
:-)
Kunne vært et alternativ det, har uansett lyst til å lage et forsterkerkabinett med kjølevifter, kunne vært kult å hatt det der. da må jeg blende av gulvvarmen under førersetet. men alt er mulig.
og jeg er 4kg på andre sida av 0.1 tonn, men er da nesten 2 meter lang og:-)
Ok ok, du har helt rett, den er ca 90 LANG. Dimensjonene er iallfall 890 x 350 x 82 mm. Den er iallfall bestilt nå. Vanlig nypris er rundt 3500 (der jeg har sjekka iallfall). Jeg fikk den for 2000. Grei pris det synes jeg, sålenge den er flunka ny. :)
Det hørtes ut som en kul idè da! Gulvvarmen bak er da ubrukelig uansett, kult å laget litt stereo under der? Med pleksiplate over kanskje?
pleksikabinett, mwd innsug og utblåsvifter, gjerne i form av vanlig PCkabinettvifter, og selvfølgelig med en rød lysdiode eller tre....
ved nærmere ettertanke trur jeg den utgår, hverrfall om viftene er eneste åpningene i kabinettet. basselementer flytter mye luft, når det må gjennom ei roterende vifte, trur jeg oppførsel kan bli merkelig.
kan evt jallarigge gulvvarmen til kun å blåse kaldtluft.
Kapp høl i gulvet så har du masse god lufting! xD Neida, men synes den planen din hørtes kul ut! :-)
har masse planer. serru, og en ganske crazy en som folk kommer til å kjefte gpdt på meg for, involverer blant annet en V70 R AWD.
Om du skal kveste en er jeg interessert i deler!
Hehe, jeg og! :) Skal du bygge 850R AWD?
Har du lakkert en v70R I Hello Kitty stil?
alle tar feil. jeg skal bygge V85.
Du er nabo med Mathias og Lise du ?
Hva heter denne lille aktive subwooferen som kan legges i reservehjulet? Pris?