har du ikke volvo konebil??
volvo er volvo:p
Hehe!!!
Hun har tatt seg en tur til Stavanger for å besøke søsteren sin, så sitter uten bil for øyeblikket ;)
how was the meeting??
It was cold and windy.. Fairly many cars and people.. The best part of the meeting was when a guy on a moped crashed into the side of an Audi infront of the whole crowd! hahaha hilarious :p I met some of the Volvo guys there to ;)
han fyren gikk RETT i bakken, mens Audien kom det nesten ikke en skramme på :p han fikk som fortjent
Gikk eg virkelig glipp av noe hysterisk igjen?:mad: Det skjer alltid noe når eg har gått!
Syns den hvite 940en var show:rolleyes: Forøvrig en bekjent å:)
Hehe:d
LOL!!!
D*#ttunger på moped, må bare gå gale det ;)
folk klar for treff på søndag da??
Jepp!!!!
Bare håper ECU'n til bilen min er kommet, hvis ikke, så får jeg se om jeg klarer å tyvlåne bilen til samboren ;)
Får vel se om jeg klarer å karre meg bort på det vel :) Prøve å polere felgene til da, det er vel stort sett det eneste som er pent på bilen min :p
forventer å se alle som var inne å stemte på denne plassen nå på søndag.....
Du gjør det ja ;)
Skal iallefall gjøre mitt beste, men blir ikke lett å stille uten bil.
Se om jeg får truet liv i bilen til samboeren ;)
Den går men fy få dårlig for tiden, verre enn før turen hennes.
Må ta meg en feilsøkingsrunde.
Men skal nok komme meg ut dit, håper jeg ;)
ECU'n til bilen min ligger i Oslo akkurat nå, så regner med posten klarer å sparke eselene over fjellet ;)
Blir nok bra.
Noen her som har lader til 5D mark 1, 40D eller 50D canon kamera? :p
Takk for påminner!!!
Må lade batteriet til Nikon ;)
Kansje jeg svinger innom en tur hvis ikke været blir for dårlig..
gull pilen ? jobber du på os du ? ser en safran farget 940 brei hver dag :D :P
btw, er det kato du heter ?? :D
when you are meetin like this,
like for me... i dont know anyone hehe :) but do you go and check out others rides and chatting ?
No worries! I've barely spoken with anyone other than Cato and volvo740turbo, i've barely spoken with them infact :p So yeah, just strolling around and checking out rides. Took some pics of CID's Amazon tho, funny guy :p
Fant laderen til kameraet, og har vaska bilen tre ganger idag, endelig ser den faktisk delvis rein ut! Og polerte felgene, dølan som døm skinner :cool:
hehe :) grom bil :D så deg med menyen idag :)
God lyd i bilen din da Cato ;) Forresten, har du og volvo740turbo (husker ikke navnet! :p) Fortsatt plass i verkstedet til en bil? mener du snakka noe om det i fjor :p Evnt hvor mye for en plass? Er snakk om lille Audi'n i vinter :)
Så dere fortsetter på Breistein? :p
Ah, jaja, får fortsette å leite jeg da :P Må ha en plass å sette bort audien, lite lyst til å kjøre den over fjellet i vinter, vil heller skru på den! :p