men skal jeg blande 60 % klarlakk med 40 % Svart da ? :)
og blir det da først lakke den koksgrå, så ett strøk med 60/40 klarlakk, og så klarlakk over der igjen eller ? :)
så det blir å kjøre på bakhjula helt til tveit da? :D
ja xD neidå, ann stenne på tveit nå :)
Blir bra dette, Flink til å sveise er du : D Gleder meg til å se bilen med lakk
Skal være mest av klarlakken ja...
Men husker ikke helt om det ble best med 50-50 eller 60-40, du får forhøre deg med noen som er lakkerere :) ja først "matt" altså underlags lakk i koksgrå metallic, så den komboklarlakken uttenpå, skal ikke trenge ren klar uttenpå men om du skal ha SEMA-finish så go-ahead :p
Jeg å^^ men nå har han som skulle ordne med lakk funnet ut at han ikke har fyller eller sparkel -.- litt Pisst, og Biltema er eneste utvei... Noen som har erfaring med Biltema sparkel/ fyller?? Trenger svar ASAP :p
er vel litt viktig å få tak i ordentlig sparkel og fyller når du først er i gang :)
har sparklet masse før jeg med biltema sparkel, og det har blitt bra, men har hørt fra folk at det er dårlig til og holde seg på plass etterhvert :/
Værtfall kjipt om det detter av...:/
da blir det desværre ikke lakk i helga likevell, måtte drøye det til neste helg .. :(
Men det får gå det og :)
Kan vertfall se frem til å få den nye dashen fra RG Snart :) Gleder meg :)
noen som har erfaring med bytte fra 740 til 940 dash?
tar gjerne imot tips og triks :)
vill tru at det passer rett inn :)
Gleder meg til å se den bilen ferdig :)
jaa ^^ Skal bli bra :)
kan bli problemer med elharve og speedoringen med 940-dash i 740... festene i karossen er de samme.
ja, jeg regner med at det blir noen forsjeller på det elektriske:) Men nå er RG så snill at han sender med noen el-sjemaer, slik at jeg har en mulighet til å finne ut av det :)
Men hvor mange forskjellige speedoringer er det på 7/9 serie? jeg har en bakaksel med en tykk rød, og en tynn hvit ledning fra speedo, og en annen bakaksel med en hvit/grønn og en brun ledning. er noen av disse riktige?
må telle tenner på triggerhjulet på diffen:)
hvor mange tenner skal jeg ha ? :)
tell dem du har å send meg pm da:)
Skal gjøre det:) men tar det etter jeg har lakka:)
96 tenner er å på markede. i fleste nye 760 med stiv og mk, og noen tidlig 940
Jeg har en aksel fra 88 760, må kikke litt på om den passer:)
så hvis den har 96 tenner, så passer den på det instrumentpanelet jeg kjøpte av deg? :)
håper det er den jeg har ^^
har vert litt stille med oppdateringer i det siste, men jeg har fått krympet noe stål der hvor det hadde slått seg nå:) bak i hjulbuene:)
Og jeg venter på å få sparklet og pusset ned bilen, håper det skjer i nermeste fremtid, må bare ordne med en kamerat ang. plass å stå osv :)
Satser på å få en ny oppdatering med bilder snart! :)
blir bra dette =) skal selge merca mi nå, og har planer om å handle meg 740tic jeg også. Enten det eller 940. Men snurre blir det uansett ;)
Må si jeg forundrer motivasjonen din:p no så sjukt med rust det var:p
Denne hadde vell de aller fleste sendt på skroten, men bra du forlenger livet på stakarn!:D:)
Stå på :) gleder meg til og se bilen ferdig lakkert:)
Gleder meg og :D
Har ikke lugget på latsiden i det siste, men er ikke gøy å oppdatere med bare sparkel bilder:p Beklager fårlig oppdatering:( Men forhåpentligvis snart lakk nå :)
Takk for alle komentarer :D
Skjedd noe mer her da? =)
Ja, har skjedd litt, men lite:/
Prøver å få noen til å lakke den for meg, men er ikke så lett:p
Men har vertfall fått noe sparkel på da:)
Og fikk nytt dashbord i dag:) så skal sette den samme
Innvendig og bygge annlegg nå, satser på å få oppdatert litt med bilder snart;)
Hvordan går det her om dagen da ? fått på no lakk ? :D
Bilen står nok under presening desverre og venter på noen som kan lakke. Skal hjelpe han å rydde plass i garasjen til uka. Fordelen for meg er at jeg får låne deler jeg trenger til feilsøking på min bil :D
har funnet en som skal lakke :) så nå er det bare ett økonomisk tids spørsmål før my bilde uppdate ;)
Gleder meg til å se resultate! :)
Jeg å:)
Nå skjer det noe endelig! Bilen er levert til en som skal lakere :)
Så nå er det bare å smøre seg med tolmodighet å vente til han er ferdig:)
Mellom 1-5 uker sa han, siden han jobber i nordsjøen kan det være han må ut å jobbe, men håper han blir ferdig før han må ut :)
Beklager dårlig uppdate her i det siste, men nå skal det bli hyppige oppdateringer igjen og mye bilder! :)