-
Eksosen bør jo være slik at Downpipe sitter stumt, slik at grenrør ikke sprekker, Så feste nedre del av downpipe til girkassefeste f.eks. Deretter til et flexirør og så resten av annlegget. Men tilhørende fester med gummi til karrosseri.
Slik har jeg bygget det flere ganger, og flere bekjente på jobben.
-
Sitat:
Opprinnelig postet av
slevjus
ska du ha bevis på at scootern min e 598cc?
-
ja mål slaglengde og diametern på sylindern :)
-
Sitat:
Opprinnelig postet av
slevjus
ja mål slaglengde og diametern på sylindern :)
haha, æ har et bilde av sylindern der det faktisk står 598cc ! :p
-
litte granne OT
-
yamaha som bruker samme sylinder på 500 som 600, bare mindre borring. skulle ha heite v-max 600 om d var 598cc, men så kan d jo vær bytta motor. hør me eilif :P
-
Sitat:
Opprinnelig postet av
slevjus
yamaha som bruker samme sylinder på 500 som 600, bare mindre borring. skulle ha heite v-max 600 om d var 598cc, men så kan d jo vær bytta motor. hør me eilif :P
kem som veit, Idur har jo 498cm3 eller no på sin, men så har han nyar type motor då :p
kan godt henn at den har blidd bytta, e jo en gammel scooter :)
-
Har sveist om eksosanlegget i helga, byttet downpipe, fjernet katalysator og sveist inn flexrør. og byttet ratt :) Noen som har bilde av hvordan dere har festet eksosanlegget til girkassa? feste var borte på min og delebiln.
Også har jeg bestilt walbro pumpe, byttet stoler og litt småting. satt på sånne fløyter di har i filmen dukes of hazard, litt harry må man jo vær :D
-
huff, du er jo nesten verre enn meg når jeg var i 18års aldern :p
Hvordan ble eksosen da? brorn din sa det klirra og tok borti karosseriet.
-
Ka du mein me det? :P eksosen tar borti litt av og til i bensintanken når den går på tomgang, men ellers ble det bra.
-
Ble fint me sommerfelger ja :D Fin 240 =)
-
Sitat:
Opprinnelig postet av
slevjus
Ka du mein me det? :P eksosen tar borti litt av og til i bensintanken når den går på tomgang, men ellers ble det bra.
dukes of hasard fløyten dine:p
broren din sa at han ALDRI hadde overlevd med det skranglet som var i bilen din, Meeen så er jo han vant til merca ;)
-
Sitat:
Opprinnelig postet av
bxuxn
Ble fint me sommerfelger ja :D Fin 240 =)
Ja ble ivertfall mye bedre enn før :)
Sitat:
Opprinnelig postet av
Luigi
dukes of hasard fløyten dine:p
broren din sa at han ALDRI hadde overlevd med det skranglet som var i bilen din, Meeen så er jo han vant til merca ;)
Det e jo bare arti :P
Så e nu han vant me å få alt på gullfat å kjør i pappa sin 09mod mercedes..
-
Sitat:
Opprinnelig postet av
slevjus
Ja ble ivertfall mye bedre enn før :)
Det e jo bare arti :P
Så e nu han vant me å få alt på gullfat å kjør i pappa sin 09mod mercedes..
passa fint te 17mai ja ;)
jo sant det, er noen som har det!
-
Har lakkert takvingen og koffertlokk vingen og sott di på, syns det ble tøft Også har jeg fått på skilt :D Til di som syns biln var veldig skitten så skal den få seg en skikkelig vask og polering snart :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/04/2206.jpg
-
tøft, må få sedd han i verkliheta snart!
ikke så rart den er skitten når den ble brukt hele helgen :)
-
var hoss slevjus i dag og tok noen bilder for ham:)
-
takk ;) blir nok bedre med nyvaska bil ja. synn at det er full vinter her igjenn :(
-
Sitat:
Opprinnelig postet av
slevjus
takk ;) blir nok bedre med nyvaska bil ja. synn at det er full vinter her igjenn :(
NP :)
jepp, håper den forsvinner snart!
-
Nå har jeg lappen :D imorgen blir det girkassebytting, m47 - getrag 260. gleder meg :)
-
-
Åssen målere har du i den øverste rekka?:)
Rød 240 er aldri feil. Flott bil:)
-
du såm var i harstad i går natt og kjørte runder?
-
timB: Er økomåler, turbotrykk, voltmeter, og oljetrykk om jeg ikke husker helt feil :)
blitz1: ja var i harstad å kjørt i natt, var du? :) så noen volvoer der..
-
du mangla et bak lys... :p