Bilen er hvertfall en Kinetic i 477 Electric Silver, kunne jeg lese av istad. Kinetic er vel basismodellen, pluss en bunch med utstyr?
Printable View
Bilen er hvertfall en Kinetic i 477 Electric Silver, kunne jeg lese av istad. Kinetic er vel basismodellen, pluss en bunch med utstyr?
Plukka ut RTI-DVDen istad, da lot skjermen seg senke.
Var en flott og staselig bil :) Gratulerer :D
-edit- Har du 3 Volvoer nå ? =)
Det ser nam ut :)
Hadde det ikke vært for at det er feil farge i forhold til mitt interiør, så hadde jeg kjøpt et tvert.
Da er tåkelys-LED snart på vei, ebay har fått lide med litt pærer, og jeg veit ikke om jeg vil ha inn den flate Pioneer-suben min, i tillegg til originalsuben. Går det an å heve gulvet bak på disse som på P80, eller er det kinkig?
Tenkte ikke å legge den der - det er jo derfor jeg vil heve gulvet, i tilfelle.
Uansett, det er bare spekulasjon. Høyttalerene i fremdørene er sannsynligvis defekte. Null bass å spore når jeg fader frem.
Det er sant. Bytte vekk rti også? [emoji13]
Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!
Hmm. Dette må vurderes.
Tenkte på en liten 90 graders plastplugg av noe slag, så du slipper at det spruter vann inn i lykta ved eventuell motorvask.. Skal ikke mye til for at det dugger.
Fjern bare hele lokket over langlyspæra i noen dager så er det som regel tørt kjapt. tar såklart noe lengre tid på vintern...
Når det kommer til RTI husker jeg ikke, men jeg så det her inne en plass.. Tar jeg ikke helt feil var det en i england, kom vel totalt på rundt 2500kr for alt med frakt tror jeg det sto :)
Rettelse.. 2X12..
Men plata er ikke pen der. Skulle vært litt høyere..
Dere skal komme med et GRÅDIG godt tilbud før jeg i det hele tatt vurderer å selge;)
Gratulerer meg selv med innlegg #100 i tråden.