blir visst med jeg :)
blir visst med jeg :)
Vi blir visst flere fra "hamargjengen" å, folk må bare ordne penger :p
Sent from my iPhone using Tapatalk
Er det noen som har tenkt å overnatte på hotell i Gøteborg?
Er i forhandler med en plass som har rom (vandrerhjem) og campingplass på samme område. Usikker på hvor de5 blir, for vi må bare takke ja til den plassen vi får denne helga.
Kommer tilbake med oppdatert info rundt dette.
Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!
Sykt bra timing :)
Tenkte at vi kom til å skli godt inn i manfoldet :)
Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!
Hmm.. Forklarer hvorfor det var så få rom ledig selv om jeg booket i april [emoji14]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Blir nok en del flere påmeldinger nå som folk vet om dette tenker jeg ;)
Påmeldinger på Gaypride festivalen eller fabrikksturen?
Var vel snakk om fri adgang på HBTQ festivalen om man meldte seg på fabrikksturen?
er det for sent å melde seg på ?
Til alle som skal delta på denne turen!!!
Vi har fått campingplasser og campinghytter i Kungsälv denne helga på Våghals Turistcenter. De har 4 og 5-mannhytter, rom på vandrerhjem og campingplass i ett. De av dere som ønsker å overnatte her, må ta kontakt med meg, Svirre, på PM eller på e-post: svirre91@hotmail.com. Det er ikke mange hyttene som er ledige, så de av dere som ønsker å reise sammen med andre, skriver opp en liste med fullt navn på alle som skal være med i hytta, samt kontaktinfo til en av dere (dette er mtp reservasjonen av hytta).
Prisene på hytter:
Liten stuga, upp till 2 personer 550 kr
Stuga, upp till 4 personer 795 kr
Storstugan, upp till 5 personer 995 kr
For de som ønsker å losjere seg inne på vandrerhjemmet med rom, se prisliste her.
De av oss som kommer med campingvogn, telt, bobil etc:
Husvagn 200 kr
Tält: 1 person i litet tält 100 kr
Tält: 2-5 personer 175 kr
El 50 kr
Dusch och tillgång till gästkök ingår i priset.
Prisene er oppgitt i Svenske kroner (SEK) og er pr. døgn.
De som skal reise hjem, eller har skaffet seg annen overnatting, ser bort i fra denne beskjeden her. Gjelder KUN de som ønsker å samle seg i Kungsälv.
Det vil bli individuell betaling, så hver enhet (hytte, campingvogn, rom) betales hver for seg.
Førsteposten er også oppdatert.
Å, kor eg gler meg!! :D
Dette er vel interessant for oss Christian . Hytte er ålreit det.