Jeg fikk mine på mail av min egen bil, kan legge ut det hvis det er interessant :) Regner med at det er greit for V-70.
Printable View
Jeg fikk mine på mail av min egen bil, kan legge ut det hvis det er interessant :) Regner med at det er greit for V-70.
Kan dere ikke legge ut tidene på di forskjellige bilene/deltakerne da? Eller om folkene legger ut selv.
Da vet vi hva vi hvor hardt vi må gasse neste gang :)
Mørkgrå V70 AWD 1997mod med tider 1.28.xx og 1.22.81 :p
Beste tid for meg ble 1.09,8 hvis jeg husker riktig :)
Jeg må få gjort et dypt dykk i hengeren å se om jeg finner igjen den permen med tider, så kan jeg legge de ut. Er igang med planlegging av flere treff så usikker på når jeg rekker det :p
1:12 i hvit 940 med panser-BH :)
Takk gutter. Setter stor pris på å se tidene deres :) Håper å se flere.....
Det er som å banne i kirka når man tar med seg VW på volvo treff! Uansett greide Passaten 1.14.5. Satser på kraftig forbedring når jeg velger riktig bil neste gang:)
Det som er flaut er at 1.14.5 ikke er sakte. :p
Dere kan godt la være å poste tida mi... :p
Her er beste tidene
Medlemsnummer - Brukernavn - bil - tid
960 - fyrstyk - Volvo XC 70 - 1.18,47
793 - Holck - Volvo 244 - 1.09,84
452 - Hassel - Volvo 244 - 1.17,12
293 - HvedingN - Volvo V70 - 1.21,68
99 - Anders - Volvo V60 - 1.12,94
228 - Klevengen - Volvo 940 - 1.14,79
260 - JonW - VW Passat - 1.14,50
167 - Zeeker - Volvo 940 - 1.17,47
Bare hyggelig :p
Neste gang skal jeg være med :)
Forslag til neste gang:
Skrive forumnavn, i tillegg til nr på bilene, da er det lettere å se hvem det er som kjører :)
Det er vel bare å klemme til med forumnavn i hvertfall :)
Ei tid er ikke noe å være flau over.
Selv kjørte jeg kjemperæva, men det var morro :D
Uff, teit å kjøre så trege tider! Men var vel bare en gang utpå med tidtaking og da var det jo litt rare lyder i børsa...
Satse på bedre greier når jeg stiller med RWD!
Kostnadene på rep av V70'n kom på fantastiske 6500,- Hjem å skru!
Jeg mente nå egentlig på selve bilen på treffet jeg da, men greit nok det der å :)
Forslag til neste Gardermoen treff: Annenhver time tidskjøring og frikjøring. På denne måten er det kanskje lettere å forholde seg til når det blir tatt tider og de som tar tider får gode pauser :)
Evt så kjører vi på og organiserer det skikkelig en gang for alle :)
Oppmøte på oppgitt tidpunkt om mårran.
Vanlig trening på bana frem til tidtaking begynner.
Tidtaking fra 12:00. Punktum (eller annet tidspunkt). Men at det blir fastsatt. Og da kan det kjøres 3 runder x 2 heat. Men 3 runder først også stille seg bakerst i køa.
Da sitter de som tar tiden kun i denne perioden og har selv mulighet for å kjøre ved at noen avlaster akkurat da.
Og de slipper å sitter der på slutten av dagen da folk plutselig finner ut at'n vil leke litt i tillegg.
Da kan det kjøres 6 runder totalt og det er da det gjelder. Bæsjer du på leggen på de 6 er du focked :D
(Det er i hvertfall sånn jeg er vant med fra andre klubber, men de er ikke såååå ivrige på sånn leking vi liker på slutten av dagen :D)
Også kan bare bare stå opp etter, men med litt friere tøyler :)