Jeg kommer:D
Jeg kommer:D
Bra!
Velkommen er alle man, om man har Volvo, liker Volvo etc. spiller ingen rolle.. :) Her skal det prates, glanes, juges, vises og sånn. :)
mulig man må prøve og ta seg en tur dit ja:)
Gleder meg til å se mange kjente og treffe nye ukjente :) Og jaggu har ikke dama så og si frivillig sagt seg villig til å være med! :eek:
Jeg kommer nok til å være der før 18 da jeg reiser rett fra jobb, så det er ikke umulig å være der før 18 for de som ønsker det :)
Vi sees imorgen! :D
da blir det 242 til tyrigrava i morgen:)
Været ser ihvertfall ut til å være på vår side
http://www.yr.no/sted/Norge/Akershus..._for_time.html
ikke noe er bedre en det :D
Huff, fikk ikke til.. :S
Ble det noe greier på dette eller? Noen som har bilder;)
Var da noen biler der. Ikke så mange som jeg hadde forestilt meg på forhånd, men var da absolutt litt fryd for øyet :)
Jeg rakk ikke idag :( Må få til neste gang :)
suksess!
ble noe folk der ja.. mulig enda flere etter jeg dro også men tror det er potensiale for mye folk der når varmen slår bedre til
Når man har rukket vårklargjøringa så blir det nok bedre. bilder fra igår da?
Tror det ble tatt svært få bilder i går. Var kanskje 25stk der på det meste, men kan ikke klage på stemninga :)
ble fort mer opptatt av å skravle enn å ta bilder. men helt klart arti å se ansikter å ikke tekst og biler
fikk ikke kommet jeg heller pga måtte bytte clutsh og var og henta meg sommer felger i sverge ;)
Synes det var bra oppmøte på en torsdag kveld tidlig i april jeg :)
Vil tippe det var ca. 25 biler innom, og det er jo bra for å være første gangen. Trivelig med litt "juging" og volvoprat, må prøve å få med seg dette hver gang :)
Biffsnaddern på kroa var virkelig snadder den. Solid porsjon med mørt biffkjøtt, men den var ikke noe "lavkarbo" akkurat :D
når er neste dato? :)
nice ;)