de som er fast monterte heter jo også hjulbolter da.
Printable View
de som er fast monterte heter jo også hjulbolter da.
Kjøp deg heller åpne muttere, så slipper du å bytter boltene.
Sånn har jeg det på min:
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/0...g?t=1268335671
Det er Borbet muttere med lokk som kan taes av og på.
Ja, det går fint å bruke.
Er penere med lukkede muttere, men.
går an å bestille lange muttre som er lukket... men vet ikke helt hvor pent det blir når muttrene stikker laangt ut i felgen...
Har forsøkt å skaffe åpne muttere med 60 graders kon tidligere, men samtlige dekkforhandlere her i bygda klarer ikke å skaffe slike.
Mottar gjerne tips om hvor jeg kan bestille ifra. :)
dekk 1 kan... hvis dem sier de ikke kan er det lureri....
martins agenturer, purewheels eller bilprodukter har og men tror du må være firma for å handle der...
edit: hvis det er 240 det er snakk om kan det stemme at det er litt vanskelig..
da ville jeg bare byttet til 7/940 pinnebolter så blir alt mye enklere;)
legger ved linker:
martins: www.martins.no
pure: www.purewheels.no
bilpro: www.bilprodukter.no
Må vell bestille meg et sett og send avgårde til bredding :D
Lurer på om mutrene til stålfelgene på 700/900 har 60 graders kon. Men du får jo litt liten annleggsflate.
Nei det gjør de ikke men mulig det også er 60 graders kon på 240. Ellers kan man jo bare kappe enden på noen vanlige tette mutre. Sikkert mange som mener det ikke er lurt men.
Det glemte jeg å nevne. Jeg har 740/940 bolter. Andre type gjenger enn 240.
Det er muttere til alu felg. Mye større flate inn mot felgen enn stålfelg muttere.
Jeg kjøpte mine hos Autogrip på Alnabru.
Tror lange muttere vil se mye styggere ut enn åpne muttere. Boltene stikker ikke utafor felgen nå. Lange muttere vil nok stikke utafor.
Biltema muttere funker bra.
Kjøp muttere på Biltema og stikk av enden i dreiebenk. Billig og fungerer utmerket
Har vært hos vianor og bestilt to ganger uten at det har skjedd noe, så det ga jeg opp :)
Nå er vel ikke dette ett tema i denne tråden, å ikke var det ment til å bli noen diskusjon heller :) Men tok ganske enkelt og bestilte meg 10 stk "hjulbolter" idag, så det blir som det skal være.
Så får vi bare vente spent her nå til det dukker opp noen prøvebilder her inne :)
har slike jeg. fine, samt de har en låsbolt som ikke mange her.. (kun de med suzuki, men hva faan skal de med jp-felger? :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/03/935.jpg
Blir det noen felger til uka da tro ???
Er det bare meg som har fått felger ?
Ja tror det :P jeg har ikke sett noe ennå :o