snart 1500stk som har sett på bilen, men ingen har ringt ^^
er sikkert pga at bilen er stygg tenker jeg? :P
Printable View
snart 1500stk som har sett på bilen, men ingen har ringt ^^
er sikkert pga at bilen er stygg tenker jeg? :P
Derfor syns jeg heller du skal fullføre prosjektet, og heller kvitte deg med den da:)
Er gjerne litt mer lett solgt om det fungerer, og kan kjøres med:) i verste fall setter du i en standardmotor sånn at den er kjørbar:)
ser sånn ut, men jeg holder faktisk på enda å prøver å få fyra da :)
få ordna stabilt rpm signal så er jeg på god vei tenker jeg..
har jo b23 liggende :)
Ja.. Skal ikke si så mye mer enn at sånn som dette tullet der er en av grunnene til at jeg ikke har giddi å vurdert Megaskrik sprut. At det er Veeeldig mye billigere enn andre ting er nå så, men jeg foretrekker personlig at ting fungerer med èn gang, uten en masse ekstra kødd:) totalt sett blir det dyrere når en må bruke masse tid på feilsøking.
ja, skjønner hva du mener ;)
har gjerne kunne tenkt meg at ting var mer rett fram hvis du skjønner?
blir Nira på andre motoren tenker jeg!
Det holder jeg med deg i:) Vet ikke hvordan Nira er, da jeg ikke har fått sjekka softwaren.
Det blir som å måtte gifte seg for å finne ut om dama er no ålreit i senga det. kan fort bli en kostbar feil:p
nira er veldig greit etter det jeg har inntrykk av.. har også vurdert haltech platinum sport 1000, full sekvensielt :)
hahaha, jess :p
ja, de sier så :) skjønner, skal undersøke div sprut før jeg handler..
ser svenskene har begynt å kjøre endel LINK også.. emerald har jeg hørt skal være bra og
KMS skulle fungere også.
mange muligheter :)
Min megasquirtinstallasjon hoppet i gang tvert, kun ett miniproblem med trigger som jeg ordnet etter 10 min :) Dette med fordelerløs tenning og sekvensiell innsprut!
Sikkert folk som installerer Nira selv som får problemer også ;)
heldig du :p
joda, skal ikke se bort i fra det ;)
Joa... Men kan man velge mellom Lada og Mercedes, så tar man Mercedes. Det er noe med kvalitet. Hele Megaskrikopplegget forekommer som no jallagreier.
Har aldri hatt noe problem med MS selv. Men nå har vi brukt Adaptronic på flere motorer, veldig allright og billig sprut :D kan anbefales
Da får jeg bare kjøre rundt med Ladaen min jeg da.. ;)
idag for bilen fra mitt eie, gikk til spongdal i trondheim. var litt rart å se den dra på hengeren, men :p
bytta likt i en yamaha 450 motard, å det fungerer mer enn bra nok for meg, for den gikk godt :p
haha:D
fin ordning det syns jeg :D
Fikk du start på bilen før salg eller ? Nå må du henge fingra i 245'n ! =P
nope.. ble bedre når jeg lodda inn motstand.. de skulle prøve med volvo giver på svinghjulet tror jeg :)
ja, er i hovedsaken shimsing av diffen det sitter i..
må få unna en skikkelig rydde økt i verkstedet først :)
ser bra ut :)
hehe, takk for det. bilen er solgt for snart to mnd siden :p
da heter det heller kanskje : "så bra ut" :)