Funka fett denne :) Ble glatt å fint, og kjennes nytt ut :)
Printable View
Hatt en voldsomt produktiv kveld i kveld. Har tenkt og sett på koblingsskjemaet til ledningsnettet til stolene, og begynt veldig i det små.
http://i720.photobucket.com/albums/w...o/02fd5e95.jpg
Virkelig til storinnsats i dag altså :p
Akkurat denne uka kommer det til å bli litt mer stille her enn vanlig, da vi har premiere på revyen vår her, så hele denne uka går med til å øve frem mot premieren på fredag. Men etter det kommer det til å skje mye! ;)
Jeg må si du har gjordt mye :D Jeg har fått kromma alu røret :O det første som skjedde i det jeg monterte det ! den feite RIPA ! fuuu XD
Hvorfor tar du alle ledningene i en farge?
Det var sånn de kom i posen fra Volvo.
Har ikke rørt dem, så det som skjøtes videre må være i forskjellige farger.
fin bil!! :D
Dette er i mine øyer et gullprosjekt ^^
Så avstemning her: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=33869
Dette var jo en hyggelig ting. Setter veldig pris på initiativet!:)
Hadde jo vært moro om den kom med, men om den ikke skulle gjøre det er det jo ingen krise. Jeg fortsetter nå med samme kvalitet uansett jeg, så er det jo mulig folk endrer syn etterhvert. Blir uansett herlig å få tatt ut motoren i løpet av neste uke, og få begynt på alt det som skal gjøres med den, og det er ikke så rent lite! :) Planen min er at det skal se nytt ut når man åpner panseret, så det blir mye jobbing, men jeg gir meg ikke! :)
Men du er jo moderator, so du kan vel berre flytta det til gullprosjekt sjølv du viss du vil:p
Ser veldig bra ut interiøret der, stolene ser veldig gode ut :D
Godt å se at du holder på og at ting går fremover!
Det nye interiøret ble kjempe fint - godt jobbet!
Er litt trist uten bilen din i garasjen her hjemme!
Men når du kommer hjem igjen må vel vi andre bare holde bilene våre unna, sånn at din får stå helt i fred. :p
Trur det jeg og :)
Du har laga en flenk sønn Per Olav :D
Hehe, ja, du kan vel si det sånn. Har vært betalende medlem siden februar, men har ikke brukt forumet så mye før. Må jo følge med på hvordan det går med bilen når det ikke bare er å gå ut i garasjen for å ta en titt!
Hehe, vet ikke om jeg skal respondere med "takk" eller hva jeg skal si.
Ja, flink er han, er stort sett han som gjør alt av praktiske ting hjemme her. Veldig deilig å ha en sønn som er allergisk mot skitne biler, for det gjør at jeg både jeg og han har ren bil hver fredag og mandag :)
Velkommen ja, selv om du har vært her en stund:)
Se der ja, der fant pappa veien hit også :p
Daniel.. Jeg misunner deg. Hver gang jeg vasker eller polerer bilen til far, klager han bare på at jeg har brukt altfor mye av den dyre voksen hans, uansett hvor mye gliset skinner i bakgrunnen.
Får såvidt lov å røre bilen til fatters :p
Gullet hans ja ;)
Beklager.. Ingen anelse på elstoler i 850 gitt :p