Flotte greier.. Digger når ting går i boks.
Hvordan er det med autopass der då, kjøre om arna kanskje??
Printable View
Flotte greier.. Digger når ting går i boks.
Hvordan er det med autopass der då, kjøre om arna kanskje??
Håper jeg kan være med på bane :D
om jeg kommer, så er det med vogna på slep...
Håper det blir en banekjøring med vccn etterhvert :) var på bgk sin banekjøring idag å det var litt bedrøvelig... 3 biler som la igjen litt gummi på asfalten... njaaaaaa... bortkastet... nesten så eg føler for å kjøpe ett vrak å stille sjøl jo
Noen som har en servopumpe til 7-940??? Behøver ikke fungere, trenger kun remhjulet.
har skjøl vert å sett på kjøring til bgk når dei har kjøring på voss.. men fytti helvette for ei dårleg kjøring skal du leite lenge etter. og sure og gretne ledere. og ikkje minst dyre. virker som lederne lager treff berre for å tjene mykje penga!
Tarell: Opplegget e helt ute syns EG då, men det e bare en manns mening:)
Tveite Performance: Voss e jo å litt annerledes enn på Eikås. På Voss e det mye friere... man kan faktisk leike seg litt :D Alle de som faktisk kan litt drifting som har vært innom på banekjøringene e jo bare forduftet etter at ting ble innskjerpet
Skal det bli noe skikkelig kjøring, blårøyk og høye hastigheter må en kjøpe seg nissan eller bmw og bytte forum.
245 med supra maskin og galne svensker som sjåfør ja.
Men finnes ikkje mye av det her på forumet
Men tilbake til Topic ;)
Alle klare for treff nå på søndag?
Eg har kjørt mye på eikås når bgk har arangskjert det å har aldrig hatt problemer???
Ja, de er nazi på det gresset sitt.
Fly forbanne fordi en i en bmw fikk ett hjul utenfor og dro med seg litt gress ut på banen. Fikk kosten ha, så måtte han gå ut å koste etter seg :D
Var det nå på søndag det eller? :p
Greit nok at det koster litt mer å kjøre på banen i åsane, men å kjøre t/r voss koster jo like mye vel? :-P