Finere enn gjennomsnittet :)
Printable View
Det skal no ikkje so mykje til:p
Langt bedre enn gjennomsnittet for 35 år gamle biler, som stort sett er borte forlengst. :p
Du har jo eit poeng der ja, eg tenkte jo på av dei som eksisterar i dag:) Det er jo mange som ikkje er nåke særleg å samla på, men han kunne nok vore finare i lakken denne og.
Det er kanskje så. Sjelden at lakken forblir helt pen etter så lang tid. Men denne er vel bra nok til at det går greit å gjøre den enda bedre og finere etter hvert uten altfor tunge løft?
Håpar no det:) Lakken er sleten, fleire plassar er det slete heilt ned på grunninga faktisk:( Men rust er det heldigvis lite av, og det som er, blir tatt etter kvart det og:) Ei heillakkering hadde nok ikkje skada, men det har eg nok ikkje råd til med det første, so eg får heller passa på å polera han sånn at lakken blir beskytta og ikkje blir verre:)
Nesten fri for rust, og nesten fri for bulker?
Fri for livstruande rust ja:p Bulkar fins, det er nåken på panseret og ein på venstre bakskjerm men dei viser ikkje so veldig godt. På bagasjelåket er det nåken bulkar som går utover, og so er det ein liten bulk på taket, so litt er det, men dei er ikkje av stor betydning og det er ikkje eg som har laga dei:) Det er sikkert ein smal sak å retta dei ut for dei som kan det og har det utstyret som trengs.
Øygards bil får bare håpe på at jeg aldri noen gang befinner meg i nærheten med slegge, kjetting og traktor. :D
hehe:p
Ja, og so får S80en duga som traktor:p
Snart på tide å bli skremt. :D
Nei, metoden er ikke særlig å anbefale, bortsett fra i tilfeller hvor det ikke lenger er noe å tape, for det var slik det var med akkurat den bilen jeg hadde da. :p
Ja eg trur ikkje det blir so mykje finare av å bruka slegga på denne, so gale er det ikkje, longt i frå. Men det kan henda eg prøver den metoden på 245en:D
Det får du gjøre, kan bli artig å se hvordan det går. :p
Det blir spennande ja:)
Kan jeg bli med i gjengen om jeg handler denne? :P
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/11/1387.jpg
Kva gjeng?:p Ikkje sleggegjengen vel?:p
Ja, kjøp den! Ser jo ut som han kan bli bra den, med litt vask og litt meir luft i dekka:)
Så så, nok med spydigheter nå snart. :D
Spydig? Eg?:)
Særgjengen ja, då skjønnar eg:)