Gratulerer :D
Bra dekning frå Oslo Motor Show :D
Vedlegg 244
Printable View
Gratulerer :D
Bra dekning frå Oslo Motor Show :D
Vedlegg 244
Takk takk :D
Gromt med såppas i BILSPORT også!
OG da er tråden bikket hele 200.000 visninger!
Grattis nok en gang ;)
Gratulerer Texascom! :)
Takk så mye :)
Her står den og venter på en oppgradering, typ bedre kjøling.
Alu radiator skal inn.
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/11/1106.jpg
Supert Anders! Leste det i BilSport også. Vel fortjent med oppmerksomhet! :)
Du er jo blitt utrolig god reklame for VCCN også! :)
Gratulere texacom!!:)
Må føles fantastisk bra og få så mykje oppmerksomhet for bygget sitt:)Men når det er sagt så er alt vel fortjent og!:)
blir det griffin radiator?
Har du kjørt med original radiator helt til nå?
Hva slags trekk er det du har på bilen?
Skulle hatt et tilsvarende på bilen i garasjen, kun for å holde støvet unna...
Grattis med vel fortjent medieomtale. Litt gøy å se utviklingen fra den første versjonen med r-sport setetrekk og "enkel" sugetrim :)
Var i Rovaniemi sist helg å møtte på noen finner me intresse for volvo, og når jeg nevnte biln din, så var snakken igang, Tydelig at hele skandinavia er imponert over bygge ditt! ;)
Takk så mye folkens, sykt moro med slik respons! :D
Trekket er opprinnelig til S80, levert av Volvo og er snill mot bilen!
Faktisk kjørt med org. radiator så langt, så på tide og oppgradere. Kan legge ved at den har fungert overraskende bra! Litt usikker på hva jeg skal velge.
Ellers la Camilla til en liten notis på sine sider:
http://camillast.com/2011/11/ekstrem...-pa-volvo-240/
Hva med trope-radiator? :) Den tjukke!
Hvorfor står det KF40403 på forsida på gatebil? Sjekka opp og det står at det er en avregistrert Hiace? :p
Hadde det ikke vært bedre å sensurert skiltet, enn å sette på et falskt? :p
Det er GATEBIL som står for modding av reg. nr.. Da jeg tok bilder stod det KF 17403..
Satser på alu. ett eller annet :)
Spesielt! Jeg stussa litt på at du hadde så seint registrerings nr til å være en 86(?) modell ..
Det er jo gammalt bilde. Mangler bur og R-bremser, som er lettest synlig. JA, jeg veit det er flere endringer også. ;)
Ser ut som en syk fargeforskjell på sideskjørtet og resten av bilen.!
Kom plutselig over bildet på google, aldri sett det før. :p
Gammelt bilde fra Våler det der tror jeg ;)
En metallic lakk sett fra forskjellige vinkler har også maaaange forskjellige farger / nyanser. Bil og skjørt har presis samme farge ;)
Er også ute etter en god alu. radiator - så om noen vet om det så skrik ut :)
Fytti fader for en fin bil! :D
Må føll med på vist det kommer noen flere bilder her.
Må gratulere med gatebil annonsen.
Summit har masse alu radiatorer i alle størrelser og varianter til en grei pris :)
Kjerringa kom hjem med Gatebil-bladet her om dagen; "Så det var en dritfin 240 på forsia, så da tenkte jeg du ville ha det." hehe. :)
Moro å høre :)
Et par bilder fra i sommer:
Foto: Eirik Førde
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/11/1572.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/11/1573.jpg
Fin rallycross bil dette her :p Brillefin faktisk.. ;)
Bildene ble tatt før du fikk på fangern ja hehe.
Fy faen for en bil, passer faktisk utrolig bra med de felgene. Meeeen hvorfor stikker panseret opp i bakkant? mere lufting?
Bildene her måtte taes før fronten var ferdig i sommer, svensken måtte ha bilder i god tid ;)
Derfor er den uten nese..
Grunnen er simpel ja, ut med varmluft - bedre flow og kjøling.
Har du funnet deg noe radiator da? :)
åssen system blir det? vanlig ekspansjonstank eller skal du finne på noe her og?
Har ikke anskaffet meg ny radiator enda nei, blir et "vinterprosjekt" det.. Miste så langt!
Kjører nok std. med ekspansjonstank ja - i alle fall på denne motoren her.
Veit ikke om det er noe interessant men.
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/12/257.jpg
Litt info til deg, mange bilder er ikke synlig ;)
Har sett det, jobber med saken!
Uansett, takk for info :)
Den e god du!!! ( 2x tommler opp)
Bare hyggelig, må jo passe på hverandre ;)
Blir det noe Judd motor til jula da? :p
Heldigvis leeeeenge til jeg er 30år - som er "fristen" :P
Som sagt tidligere, dette er et mål og håp jeg har - om jeg klarer det er noe annet ;)
Om ikke annet så kan vel et sammarbeid av noe slag være en mulighet, neppe billigere, men desto mere interessant :D Må bare få gjort unna brukisen min først = begynne på turbo-kompressorn igjen = utvikle ensylindra eksperimentmotor = leke med 3d kammer osv = viten som kan overføres til en evt. 4999cc sugis V10 i tillegg til min med "halvparten, men under trykk" ;) 3d kammen vil nok fungere, men haken ligger på hvor responsiv de blir og hvor mye turtall de klarer å holde følge med og holdbarhet... Dessværre er solenoid-ventiler (direkte datastyrte ventiler) for langt unna ennå (mtp respons og kjøl bla.a), så må nesten bli mek. 3d kammer sånn det ser ut pr. nå, så spørs vel om det ikke må bli noe trykkluft "fjærer" elns... eksperimentmotoren vil vise ;)
Blir det "sukess" vil det formodingsvis bety en 5L sugis med 500Nm fra 2000rpm som ender med ala 600Nm @ 11500ish rpm... noe som vil være såpass som 970hk :D Det betyr gatevennlighet som hvilken som helst std. motor som også er rett og slett BRUTAL pga. utvekslinga som må til pga. toppturtallet. Sluttmomentet (ut på hjula) vil ligge på gatebil "eXtreme" serie nivå, fra tomgang til rødstrek, og INGEN ketchup what so ever...
Men nok fantasi for i dag :p
God Jul og Godt Nyttår til alle lesere! :)