Å? :p Det hadde jo ikkje skada, men eg klarar meg heilt fint med 90 hk:) Det er nok til å halda følge med dei andre, sånn at eg ikkje blir nåke sinke, men kunne godt tenkt meg eit gir til:)
Printable View
Å? :p Det hadde jo ikkje skada, men eg klarar meg heilt fint med 90 hk:) Det er nok til å halda følge med dei andre, sånn at eg ikkje blir nåke sinke, men kunne godt tenkt meg eit gir til:)
Får sjå kva eg får råd til:)
Viss eg likavel ska bytta motor kan det jo henda at eg vil setta i ein med litt meir futt i, men eg har ikkje tenkt å trimma han eller nåke sånt, og ein dag skal han bli original igjen:)
Sett i en B21 eller B23A, de motorene er jo så og si helt like utvendig.
Viss eg kjem over ein, blir det sikkert nåke sånt.
Kanskje det, korleis er forbruket på dei? Og so var det nåken som snakka om at dei kan vera tungstarta når det er kaldt, men veit ikkje om det stemmer, har ikkje nåke erfaring med dei motorane.
Og så må du få deg en avatar hvor du kjører Volvo. :p
Syns egentlig at E motorene er veldig snille på forbruk til rødblokk å være. 0.8L på mila skal ikke vær umulig å få til uten hattkaill kjøring. Kaldstart er heller ikke vanskelig etter mine erfaringer. MYE bedre å kaldstarte å kjøre med enn forgasser motor noen gang vil være i toppstand selv uten innsugspakning....
E sikkrt mot din holdning men haddde jo vøre grisetøfft med ei potent turbomaskin i denne varebilen din :P :D
Varebilen er det vel nesten uråd å få fin igjen, så da ville det kanskje ikke være så galt med uoriginalt? :p
Det går kanskje an no når han er kresja ja:p Får sjå kva me finn på, men først må me ta rusten og få han godkjent. Har forresten sendt inn skilta på han no. Det bak måtte eg bruka vinkelslipar for å få av, so det vart dessverre øydelagt:( Men det var ikkje so fint frå før heller. Må prøva å komma i gong med å setta han i stand snart no.
Rett den blåe med slegge og jekkstropp. Så fyrer du på den en svær turbo og 2 runder på mengde skruen :p
Fått pakka enda? :) Så de greie ut i så fall?
Blir vel nåke sånt ja:p Kanskje dra litt med traktor og:p veit ikkje om det blir turbo eller ikkje, der kjem an på kva han skal brukast til:)
Pakken kom i dag ja:) Har ikkje fått tid til å opna, men reknar no med at dei ser greie ut:) Takk for handelen:)
Haha, det vart sikkert veldig fint:p 245en blir nok ikkje fin den heller, men brukbar ska eg no klara å få han:)
Så fint ble det vel ikke, men det sto i stil med bilen ellers, for den var temmelig ustrøken utvendig. :p En stor bulk i en dør banket jeg med slegge og en innklemt hjulbue dro jeg ut med traktor og en kjetting med krok i enden.
Det skulle tatt seg ut. :D
Håpar ikkje du finn på nåke sånt på dei bilane du har no:D
Ja, og skilta med bra opprettingsutstyr:p Traktor og slegga:D
Va litt uheldig no og kom bort i ein stein med 242en:( So viss nåken har ein støtfangar til meg i Hordaland eller Sogn og Fjordane får dåke sei i frå:)
Edit:
http://i1226.photobucket.com/albums/.../aaaaaaa-1.png
Kom på grusveien der og skulle svinga te venstre inn på ein endo smalare grusvei, og der er det ein stein, som dåke ser. Eg klarte tydlegvis ikkje svingen, sånn at høgre hjørnet på støtfangaren framme donka inni:(Eg var ikkje forberedt på det i det heile tatt, eg trudde eg var longt ifrå, so eg skjønnar ikkje heilt kva som skjedde :confused: Vart heldigvis ikkje store skaden, berre gummien på støtfangaren som vart stygg, og so viste det seg at det var bulk i aluminiumen under og.
Surt med støtfangeren, men det er vel noe å lære av dette også. Eventuelt kan man si at støtfangeren fikk anledning til å gjøre jobben sin.
Blir ikke aktuelt, nei. :p Hadde nok ikke gjort det på BMWen heller, hadde det ikke vært for at den var ganske "skrukkete" fra før. Det var altså lite å hente på å gjøre akkurat dette pent.
Jadå, det gjorde han, det er solide støtfangarar, men detta vart visst litt for mykje for han. Kan ta nåken bilde av det viss dåke vil. Eg er no glad eg ikkje kjørte Mondeo:p Dei støtfangarane tåler jo nesten ingen ting:)