Og feste batteriet på en annen måte enn med en stropp.
Printable View
Og feste batteriet på en annen måte enn med en stropp.
Er ikkje akkurat måten å få godt betalt for orginalturbo dette. Ser jo faktisk ut som ein nykonfirmant som eig den.
Skulle akkurat til å si det samme,tilogmed slakta de fine originale dørtrekka med høytalere................Og volvo-emblemet klistra på hanskerommet er jo signaturen til alle 18 år gamle selv-erklærte rånere(verste sort)
Kanskje det er en jente som eier den? :pSitat:
.bilen er urørt av guttefingre
Det må også gjøres noe med blinklys. Alt "dill" må vekk. Min oppfatning er at ikke noe av det vi ser i annonsen er egnet til å forbedre det originale utseendet på en 240 Turbo.
Hvorfor har den ikke sideblinklys? Import?
Kan nok være en svensk bil eller noe siden den ikke har de sideblinklysa ja :) Hvis det ikke har vært bytta framskjermer til uten sideblink en gang.
Detta ser ut som eit bra eksemplar av 855. Utlending som har han ser det ut som, men bilen ser no bra ut
https://www.finn.no/finn/car/used/ob...nkode=37330945
Då er det kanskje ikkje nåke godbit likavel:p Kanskje ein polakk som har fått han lakkert billig i Polen? Men eg syns no uansett at bilen såg fin ut:)
Joda, har vel akkurat vore eit slikt sett på finn. Trur ikkje dørtrekka er så skada, det er bygd ut høgtalar, så det er ikkje sikkert det er skada noko på den måten.
Ser at chromeringen på dørhåndtaka også manglar, det hadde turbobilane, så den har nok ikkje hatt orginalt elektrisk vindauger.
Legg også merke til venstre baklykt, den er det skade på mot karosseriet, ei lykt som ikkje har vore bytta etter karosseriskade?
Litt synsing her no, men med tanke på at den er prisa som ein orginalbil, så syns eg ikkje denne er verdt pengane i denne tilstanden. At det er bytta speedometer på den, tel også veldig negativt ned, ser også at fargen på nåla er feil i forhold til dei andre instrumenta. Det rattet er grusomt å møte i alle bilar, uansett kor godt det er å halde i. Her må det vere orginalratt, eller eit av volvo sine tilbehørsratt.
Eg hadde også fjerna spoiler på bakluke, 240 emblem, skiltplate skal vekk, denne bilen skal vere svart mellom baklyktene. Ser det er to nødlysbryterar, er sikkert overdrive på den eine :(
Ja, ein er kristisk, men til ein slik pris må ein kunne vere det.
Ja, en må kunne være kritisk - hovedpoenget med en original 240 Turbo må etter mitt syn være at den skal være original.
Tenkte faktisk ikke på det,men det blir jo altids skruehull i dørtrekket.Sånn uten om det skal det meste kunne gjøres originalt,men undrer hvordan setene er under de slappe r-sport trekka.Det kler seg heller IKKE i en turbo synes nå jeg,selv om det er originaltilbehør.
Hadde en fæææl drøm om det rattet der i natt
Forundrar meg at den andre orginalturboen står som usolgt.
Detta dar er ikkje nåke som dukkar opp kvar dag:p Var det ikkje den det vart laga mellom 100 og 200 eksemplar av?
Men til den prisen er det nok for spesielt intresserte og rike.
Enda litt sjeldnere - tallet var vel rundt 70... :p
Ifølge wikipedia ble det bygget 68 stk av P1900 i tillegg til 4-5 prototyper.
er det p1900 på volvo museet?