Ser ut som 240 grill, 740 grillen er vel litt mer... Firkanta?
Printable View
Ser ut som 240 grill, 740 grillen er vel litt mer... Firkanta?
Det er 740 grill.
Var det jeg regnet med ;)
Har hatt 190km/t.på speedometer(det var max) med dønn original 245GLT flere ganger.(på flystripe og på autobahn)
Ser ikke helt problemet.
Kjørte ut peedometeret og litt til(215km./t?)med brutterns gamle lett friserte 245 en del ganger uten noe nær døden opplevelse.(på flystripe)
Bare helt vanlig rot og rask inni for tenk.
Forstår ikke helt hvordan dere behandler bila deres ettersom noen her mener 240 er livsfarlig med en gang man kommer opp i litt fart?
Ja,de beveger seg litt men man holder da vel fast i rattet?
Den runde saken som bestemmer retninga man kjører vettu.
Har hatt litt over 180km/t med klin original 245GLT et par ganger, og den oppførte seg ganske greit.
For så vidt betryggende at de kan være stabile nok i hastigheter som de kan oppnå i original stand. Tror det raskeste jeg har vært oppe i med 240 (245) var 140. Grunnen til at jeg dempet meg rett etterpå var at det var en del skog og stein og annet landskap rundt omkring, foruten at farten var en del over det lovlige. Bilen kjentes grei ut. På Autobahn eller en flystripe hadde det ikke vært noe særlig i veien for å teste toppfart, som vel bør være rundt 180.
Du svinger ikke i verldens slakeste sving med en klin orginal 240 i 200kmh..
Ivertfall ikke jeg!
Skjer ikke - for du kommer vel ikke opp i 200 med en original 240. :D Med mindre det er nedoverbakke.
Tror jeg klarte mellom 120- 130 med gamle 144n med B20 og 4-trinns. :)
Sent from my C6603 using Tapatalk
Jeg regner med noe rundt 43-45 km/h pr 1000 r/min. :D Så det skal være mye å gå på - knapt mulig å "nå taket" på turtall.
nei kjente fyren ikke men hørte det fra en jeg kjenner i BMW kretsen :)
orker gjør den nok men tror de fleste her har livene sine så kjært att de ikke vil utfordre sjebnen. Jeg for min del gidder ikke og ta på meg plankepysjen enda for og stige ned i kjelleren og få montert torvtak riktig enda så jeg lar heller vær og prøve 200km/t grensa på en 240 ;)
Ut fra risikovurdering lar jeg være uansett bil, selv om jeg ser for meg at S80en vil kjennes bedre ut i høy fart.
Har slutta å kjøre for fort med mindre jeg er på et sted der alle tullingene kjører samme vei,har flaggvakter,har hjelm,trær plassert på trygg avstand og jeg sitter tilstrekkelig fastspent i egnet redskap.
Var temmelig tulling før,men det forandra seg over natta for å si det sånn.
Onga skal ikke gravlegge meg helt enda hvertfall,dem må i det minste slutte med bleier først!
Føler på en måte at jeg har det ja,uten at det står navnet mitt på dem.
Har to nydelige onkelunger som jeg har et nært og kjært forhold til,som betyr alt i verden for "onkel bråkmaker"
Både henter og bringer i barnehage til tider,samtidig som jeg tilbringer nesten all fritiden min med dem.
Du må nesten kjenne oss for å forstå familesituasjonen.
Jeg ser litt på dem som mine egne faktisk ja...og for dem så er jeg den som ALLTID stiller opp og de stiller opp for meg hvis jeg har en dårlig dag.
Så hvis jeg hadde dødd i ei bilulykke så ville garantert lærlingen tatt det meget tungt.
Han spørr etter meg hvis det går en dag uten at jeg er innom eller ringer.
Mamman hans sa senest i går at hvis jeg noen gang flytter,så må vi sansynligvis ha en nedtrappingsperiode eller en besøksordning.
For jeg har vært en stor del av livet til lærlingen siden dag 1,så jeg kan ikke bare plutselig bli borte for jeg betyr mye for`n sier`a.
Og både han og lillebroren hans betyr så mye for meg at jeg har ikke ord nok til å beskrive omsorgen jeg føler for dem.
Det stikker litt i skurkehjertet når jeg drar på annlegg faktisk :-/
Så har nok kjent litt på "farsfølelsen" selv om gutta har verdens beste superpappa som jeg også er helt utrolig glad i og som betyr alt for meg.
For noen ELENDIGE annonsebilder:
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=46450063
Haha. 20 første bildene er jo 3-4 forskjellige som går igjen. :p
Men overrasker meg ikke når jeg ser hvilken sjappe den står i. Har vel et litt frynsete rykte ja.
Dårlig gjort å sette en med skjelvninger til å ta bilde med lang lukkertid :p
Michael J. Fox?
Ser litt på Hilux om dagen, og jeg lurer litt på hva fotografen her har tenkt...
https://www.finn.no/finn/car/used/vi...1990314682.jpg
Det er den heller ukjente Oppned edition av Hilux..
Vurderer å kjøpe sliktselvnår jeg skal bytte bil.
Bare synd de som er aktuelle er litt dyre..
Det er ikke bare det at to av de bildene er tatt på en ekspedisjon i Australia? :p
Blir nok en sånnen, eventuellt 4-Runner på meg iløpet av året...
Forresten ennå en ukjent ekspedisjon:
https://www.finn.no/finn/car/used/vi...nkode=46225809
Oppned ja, det var ikkje dei beste bildo eg har sett uansett :p
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...ckthrough=true
Denne må folk være litt obs på.. Denne har vært på taket og blitt skam kjørt.. Vet ikke omfanget men er taket bulket er bilen egentlig ramme skjeiv :(
Motor er heller ikke overhalt, men byttet pga hull i den gamle blokken. Står gamle typen b230ft blokk i den, men med 13c turbo.
Ser ut som venstre takrail har litt bølgeform i hvert fall.
Har fått seg en god trøkk denne bilene. Stod i avisen at den gikk på taket i arna ved rundkjøringen med arnanipa tunnelen for en del måneder siden.
http://www.ba.no/nyheter/article6835791.ece
Finner nok mange bedre eksemplarer til samme pris...