Fant noen helt ubrukte i garasjen. Nye i eske. :) Laget på Spigerverket i Oslo eller noe sånn.
Printable View
Det renn ikkje so mykje når han står i ro, mest når han er i gong. Problemet er at bilen ikkje kjem til å bli god som gull når eg skiftar vannpompa:( Det har vore problem med temperaturen lenge. Ska ta ein sylinderlekkasjetest ein dag og sjå om det kan vera toppakningen. Viss det ikkje er den som lagar problem, byttar eg nok motoren for ei stund.
Ja, det blir visst ikkje laga lenger. det er litt domt for det er utruleg effektivt. Det har i alle fall redda meg mongen gongar:)
Då må eg vel ha ein an girkasse og? eller i alle fall klutsjhus? Og so må eg sikkert stoppa og fylla på kjøleveska 300 gongar kvar vei:p
Må finne rett clutchhus, ja. På de to første årgangene av 240-serien forekommer alle kombinasjonsmuligheter av B20 og B21 med M40 og M45.
Men det er vel ikkje so lett å få tak i?
Det kan ta litt tid når eg må stoppa og fylla på vatn nesten heile tida ja:p Viss bilen hadde vore i tipp topp stand hadde eg ikkje kvidd meg på å ta ein tur:)
edit: Vart tipsa om denne B20-motoren her: Kva trur folket? B20 eller B230A?
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=37512684
B230A.. Den derre førkrigsteknologien i B20'en er da ikke noe å sette i...
230`n å ei m47 kasse.bli mykje bedre å kjøre med eingong;)
eller så var det jo ein brukbar b20 her:http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=38083081
Ja, men detta dar blir litt for uoriginalt for meg og so var det litt longt:)
Blir bilen varm? Koker?
Han blir varm når eg har termostaten i ja, so eg har kjørt utan termostat lenge no. Brukar radiatorgardin (plastpose) for at han ikkje ska vera for kald. Det kan jo vera toppakningen, men viss eg skal til og skifta toppakning og vannpompa på han, passar det fint å gjera litt andre ting samtidig, han svettar ein del olje her og der og litt sånt. Viss toppakningen er i orden må det vera nåke ant som er gale, kanskje nåke som blokkerar ein kjøleveskekanal i motoren eller nåke sånt. Derfor tenkte eg å hiva i ein an motor mens eg fiksar den eg har, sånn at eg kan bruka bilen. Og viss eg får den motoren eg har til å fungera skikkeleg, blir den lakkert sånn at det ser fint ut og so blir han sett tilbake i bilen. Har ikkje råd til å kjøpa mykje delar til den motoren eg har heller no, det blir fort nåken tusenlappar i delar.
Edit: Har aldri kokt han nei, har past på å stoppa han før han vart so varm, men det var ein gong visaren kom akkurat opp på det raude og då høyrte eg at det putra litt nedi dar:)
B20 funker det ja, men en B230 er da mye bedre.
syntes du skal handle en B23AT eller ET jeg;)
"Eg likar ikkje turbo." ;)
Sku sett i en B21ET motor i 242en. Riktig motor til denne bilen ;)
en sugetrimma B19 er mere riktig :D
Det mest riktige er vel ein B19A som ikkje er trimma:D
Viss det blir litt brukbart ver i morgon ska eg prøva å få tatt ein sylinderlekkasjetest.