Er kun knappen som manglar, og den er for å koble ut Tracs.
Printable View
Er kun knappen som manglar, og den er for å koble ut Tracs.
Hittil er det helt greit, men detaljer om ettermontering av sensorer eller hva som må til for ettermontering av STC synes jeg fortjener en egen tråd så det blir enkelt for folk å finne :)
Trodde knappen var standard, men da er den vel ettermontert :) Både dine to og min er vel tyske biler alle tre, så de burde jo være relativt like.
Min er også org. tysk og den har ikke tracs-knappen i hvertfall.
Den første var levert på norsk spesifikasjon i Tyskland, og den andre var tysk. Var ingen påtrengande forskjellar mellom dei to.
Bilen vår er også tysker, den har tracs-knapp montert orginalt.
Vasket bilen kjapt i går kveld, prickbort, surfex, og dodo-svampen med Meguiars NXT-såpe som vanlig :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2013/02/1731.jpg
og av en eller annen grunn husket jeg at jeg bare hadde rævva bilder av gitteret under bilen. Ble ikke veldig bra bilde uten å jekke bilen litt, men bedre enn ingenting:
http://forum.vccn.no/img-dump/2013/02/1732.jpg
Flott bil du har. Digger denne fargen i kombinasjon med antrasitt felger.
Tok de hele grillen?
Ja... kunne ikke se noe skader på panseret ellers, men får se på det igjen når jeg har kjølt meg litt ned. Har snakket med to naboer hittil som ikke har sett noe, skal ta en runde til resten i ettermiddag.
Hadde nesten vært bedre om de hadde ødelagt panseret og tatt med lyktene og R-fangeren også, så kunne jeg brukt forsikringen med god samvittighet og blitt kvitt litt slitasje og steinsprutskader i samme slengen..
Kjipe jævler :-(
Nesten så du skulle slengt på med masse gromdeler nå og tatt ett par våken-netter med overvåkning så du kunne fått banka de på fersk gjerning... Problemet er vel at med norsk rett så er det strengere straff for å beskytte sine eiendeler enn det er for andre å prøve å stjele de...
Ja, har vært inne på tanken... skulle gjerne funnet ut hvem det var og "ordnet opp", men er redd jeg ikke hadde klart å begrense meg til å dele ut bare ca 2500,- i juling hvis jeg tok en på fersken. Det er vel knapt én tann :( Nei, jeg får håpe det kan løses på mer sivilisert vis hvis man finner den skyldige.
Folk i gaten har fått knust speil og bulket biler av utagerende folk på vei hjem fra fylla, så jeg vet det er en del som følger med på der bilene står.
En av naboene jeg ikke har fått tak i enda er en hyggelig eldre dame som bor omtrent rett over gaten for der bilen sto, og jeg føler hun står i vinduet og får med seg omtrent alt som skjer både dag og natt. Hun har forøvrig også en liten garasje som hun i hvert fall ikke bruker til bil. Kanskje den rett og slett kan leies... knapt nok plass til å åpne døren på ene siden, så jeg har ikke tenkt så mye på den før, men likevel både tak, vegger og låsbar dør.
Virkelig kjipt dette. Hadde glatt blitt med å gi dem en omgang. Helt latterlig at folk ikke kan forskjell på mitt og ditt.
Føler med deg! Noen kjørte på min bil borte i Søndre Skogveien i dag, seff uten å melde seg.
Den garasjen var full gitt, men var verdt å spørre :)
Har et par merker på støtfangere etter slikt jeg også.. Håper ikke det var ille? :(
Husker en hos Frydenbø Minde fortalte han en gang hadde funnet et lesbart avtrykk av et skiltnr i en større bulk på bilen sin.. den skyldige tilsto :p
Edit: Så bilde av skaden din nå, det der er ganske drøyt! Men det ble nok merker på den andre bilen også, du kan ha flaks hvis du følger med på andre biler som parkerer i området og ser etter skader i riktig høyde...
Tråd flytta etter eigars ønske.
Tips: Jeg har til overs å se en original V70 R AWD med klarglass og original grill ;)
Er nok litt uvant ja. Jeg hadde nok kjørt den stilen hvis jeg hadde hatt en slik bil :) Jeg tror det ser sexy ut.
Originale chromegriller får man vel omtrent kastet etter seg, så det er vel ingen stor investering å prøve... :)
Jeg hadde en orginal kromgrill liggende du kunne fått om ikke guttungen hadde krasjet med olabilen sin ;-)
Apropo å banke kjeltringene; Du kan jo bare "fakke" de å så gi de bort til en homsebar :p Så slipper du å bli blodig og fæl på knokene også...
Takk for det :) Skal oppover forbi deg i påsken faktisk. Kanskje jeg rekker en kaffe en dag hvis du er hjemme?
Homsebar kan det jo hende de hadde likt, så tror det utgår :) Men nok snakk om juling og hevn her nå, hvis noen nå tilfeldigvis finner et søppelmenneske blodig i en grøft med en volvogrill i halsen så kommer det sikkert noen fra myndighetene og banker på døren min..