Takker for det :) Bruker fortsatt original nettet, men har klippet over kontaktene og satt på kabelsko.
Føler meg beæret over å være ønsket i Oslo området i disse tider :p (Ikke at jeg ikke viser medfølelse).
Printable View
Stilnet helt denne tråden her?
Har brukt drøyt lang tid på å montere dette komponentsettet ditt, Nilsebu.
Fin bil Nilsebu =)
Er vel på tide å legge ut noen bilder. Er lite innpå forumet for tiden, ettersom jeg fortsatt er på fronten av motstandsbevegelsen for det nye designet på forumet.
Tenkte jeg skulle bytte kupèfilter på bilen, ettersom dette aldri har blitt gjort før. Kjørte opp på Volvo, kjøpte filteret og startet demontering i garasjen sammen med Haynes.
Da møtte dette synet meg: http://i661.photobucket.com/albums/u...9012012398.jpg
Noe som betyr at bilen aldri har hatt kupèfilter, noe som er vanlige på de tidlige modellene.
Prøvde å tørke litt ut av vifta med en klut, og fikk ettermontert kupèfilteret.
http://i661.photobucket.com/albums/u...0012012399.jpg
Ferdig resultat:
http://i661.photobucket.com/albums/u...0012012400.jpg
Mmerker du npe forskjell?
Tone, slapp av nå. Suping på hverdager er jeg smart nok til ikke å gjøre i nærheten av en internettforbindelse, klok av skade. Skrivefeilen skyldes surfing på en slik en fantastisk liten 4.2" skjerm på en Xperia, med tilhørende skjermtastatur, dårlig tilpasset mine pølsefingre (noe jeg er ganske sikker på å ha beklaget tidligere idag?).
Men NUH, mylady, har jeg plassert mitt vakre legeme bak et normalstørrelse tastatur, attpåtil med full NumPad. Som de ser av min upåklagelige gramatikk, er de tidligere påklagde skrivefeil som en sagablott å regne, og jeg spør dem da:
En slik tilstandsendring, fra anklagd dritings, til klinkende edru... er det noe de, i deres inndrukkede trønderkropp, klarer å utføre?
Nydelig bil detta her!:)
Er det BSR chip du har i denna? Isåfall hvordan opplevde du overgangen fra original til chippa? Har selv chippa min nå, og synes ikke den går så godt som den burde ha gjort! Er jo merkbar forskjell, men jeg som hadde 163hk originalt og da chipper bilen til oppgitte 233hk skal da vel merke ganske stor forskjell? Bruker det å gå noen dager før bilen yter optimalt?
Takker for det :) Bilen har vært tuklet med før mitt eie, og jeg aner ikke hvilken chip den har. Men hvis jeg går tilbake til ca 0,4 i turbotrykk (ca originalt), så er det STOR forskjell mellom det og det jeg kjører på nå (0,9-1 bar). Dettes merkes best etter 3000 RPM.
Bilen din skulle gått bedre fra første stund, så fremt du ikke har blitt lurt (har blitt fortalt om folk som tar pengene, uten å gjøre noe nevneverdig med bilen). Og som mrstfu sier, at det de oppgir av HK og NM, er ren spekulasjon av hva den enkelte bil får. Ingen biler er like. En bil kan chippes til 215 hest, mens bilen som sto bak den på samlebåndet får 240 hk.
Takker for svar!:) Får koble opp en ladetrykksmåler, så jeg ihvertfall ser hvor mye jeg ligger på i trykk!
ser veldigt bra ut denna her
Satt i Kupefilter på min og, følte det ble litt mindre "trøkk" i vifta, samme hos deg?
Har ikke merket noen forskjell
Når har du tenkt deg over til østlandet en tur da? Så jeg får sett på bilen din :)