Er det noen som har gjort dette før i det hele tatt? :)
Venter på at en kompis skal få tid til å hjelpe å sveise litt på eksosen min, inn med ei ekstra potte under der å litt sånn :)
Printable View
Er det noen som har gjort dette før i det hele tatt? :)
Venter på at en kompis skal få tid til å hjelpe å sveise litt på eksosen min, inn med ei ekstra potte under der å litt sånn :)
Får blåse liv i tråden igjen med ett par bilder hvertfall :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/10/908.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/10/909.jpg
Så kan jeg meddele at det ikke blir datasprut på denne i vinter, men ny topp og kam og mindre turbo. (mindre comp turbo eller turbonetics) Alu.radiator, catchtank, fuel cell og litt snacks. Prøve å shine opp litt her og der å få brukt den mest mulig neste år + utstilling.
fine bilder
Ble turboen for stor? Hvordan vil du tro den funker på 2,3 16v?
Nei turboen er bra den, men vil prøve med en mindre, trenger ikke så stor til dette oppsettet :)
Stilige bilder :) kjekt å se at det brukes :) hehe
Ja men sliter med varmt vann :(
Og er dritlei ustabile tankpumper!
Prøv og kjøre med lokket til kjølevætska bare halveis påskrudd :) Viss du er plaga med at den koka/går varm.
¨Den nye turboen min blir uten vannkjøling, vett ikke om det kan gi noe utslag på at det blir kaldere
Den kaster ut vann fra ekspansjonstanken når man straffer litt.. Kommer ut gjennom lokket tror jeg, det er helt nytt. (150kpa)
Men vannet får høyere kokepunkt når det er under trykk? Skrur du av lokket litt så vil den ikke koke lettere altså? Er mest det at den hoster ut vann som er plagen!
Aha :) hvordan blenda du det som ble til overs av slanger? tenkte å kjøpe med slangen fra en 240 til ekspansjons tank, da er jeg kvitt en.
Du kan jo og berre kjøpe kjøleslangar ifra 940 utan turbo da... :)
Har ikke blendet noen slanger, å alle slanger som er til overs ligger i garasjen :p
Er det noen som har sett volvo'er med AN-koblinger på servoen?
Og hva slags metall er vannpumpa laget av?
rå bilder! :D
takk takk :)
laget en foreløpig liste over ting jeg har tenkt å gjøre i vinter, står nederst i første post!
kommentarer?
Blir ikke å blod trimme den som jeg egentlig ville, men å få den strøken å ha den på treff og ustilling, å få kjørt litt på bane :) heller optimalisere 300-oppsettet og være fornøyd med det. For det er greit nok så lenge det funker som det skal, å det er planen til neste år! Har hatt en del trøbbel i år med varmt vann, og bensin kutt.
En 500hk bil, ribba med bur og stoler, blir en annen gang i ett banebil prosjekt :)
Får litt å henge fingra i i-vinter ser jeg, bra planer :) Lakkerte m3 speil da eller? har tenkt selv på dette med luft inntak i fram skjerm, for å få kald luft til filteret. Så litt forskjellige løsninger osv. på vallåkra. Men jeg vil ikke bare ha et hull heller, må nesten ha et gitter av noe slag slik at filter ikke blir vått på regn fulle dager, også må det se fint ut :)
jeg blir sjalu :O
det er en kjempe fin bil du har!! ^^ :D
Takk :)
Trond.D: ja de må lakkes i bilens farge hvis jeg skal ha det. Angående luft inntak i forskjerm skal jeg ikke røpe noe enda før det skjer! Blir ikke noe hull med gitter ;)
skal avgårde i kveld til en kamerat, blir litt sveising av eksos :)
Metall gitter blir jo litt jalla, men gjerne et deksel slik som Kodja har på sine biler, noe diskre :)
Har andre planer ;)
Fyyyy denne er fin!!!! :-D