Fødsler er jo fint da, regner med det gikk bra?
Ser fort hva som er åpent til helgen igjen ;)
Fødsler er jo fint da, regner med det gikk bra?
Ser fort hva som er åpent til helgen igjen ;)
kjipt med dårlig oppmøte da... hadde vært der om det ikke hadde tatt så laaang tid å kjøre dit(ferie på sørkysten av spania):p
Godt å vite :D
Regner med å ha en bil klar til neste treff, ENDELIG ;)
Drar opp litt offtopic igjen eg :D
Noen som jobber med bilruter/glass/soting her, eller kjenner noen som gjør det, som kunne sota min 940 "på den rimelige måten" til en grei pris? :)
Jamen hvor? ;-)
Ingen som kjenner noen som gjør det svart altså? Kan stille med demonterte bakseter inkl nakkestøtter og alle dører ribba for dørtrekk, så det går litt raskere :)
Send meg en Pm du
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...91164333_n.jpgneste treff stiller jeg og crazoclomp i 343/ the green hornet. blir prøveskilter å fullstappet takgrind:cool:
Hvor mange ganger må dere regne med å stoppe for og fylle olje :P?
Regner med den står på lokalet deres så om de må stoppe for å fylle olje på den turen bør man kanskje ta hintet om en liten overhaling :p
Når tar vi neste treff nå? Skal vi ta det 1 juli, eller er det ønskelig å ta det tidligere grunnet ferieavvikling?
1. Juli :-)
For min del er det samme ulla:)
første juli ja:D
Noen av sotra folket som skal være med på neste treff ?
Første juli it is!
Stiller med det grønne beistet :D 1. juli it is :D
Lappen! Kanskje jeg stiller i Egen bil då:)
1.Juli :D
Med Volvo, ENDELIG!!!! :D
Nice, da får jo jo tilogmed jeg til å bli med å! Hurra for innvandrerne fra trøndelag! :P
Kan hende jeg må stille i firmabil. Motoren blir mest sansynlig skrudd ut i helgen for litt "justeringer" :P
håpe eg og får tatt turen bortom...
det må du prøve på ove.. kan være eg greier å få med meg 2x v50er..