Det tror jeg aldri jeg har gjort. Hvis klossene er veldig slitt hender det noen ganger at det flyter over i reservoaret, men i prinsippet skal man ikke lufte etter å ha klemt inn stempler.
Printable View
Det tror jeg aldri jeg har gjort. Hvis klossene er veldig slitt hender det noen ganger at det flyter over i reservoaret, men i prinsippet skal man ikke lufte etter å ha klemt inn stempler.
Det er denne, som eg skal få til å halda i to år til:p Ein 96-modell som er klar for skraphaugen, det er ikkje nåke Volvo nei:p
http://i1226.photobucket.com/albums/...9/CIMG4443.jpg
Hm, det var rart. Det må jo vera lit bale ja:( Får håpa eg slepp det då:) For bytte av bremseveska får bli ein an dag:)
Eg har heller ikkje vore borti det før utan at bremsesystemet har vore opna.
Gratulerer med lappen :p
Takk!!!!!!
gratulere med lappen :)
Vært ute å kjørt mye i dag da? :) bilder ;)
Gratulerer! :D Det var det jeg sa at du fikk det til. ;)
Takk for det:)
Har vore ein liten tur no i kveld ja, men ikkje med 242en for den har sommardekk, so det vart heller ein tur med ein V40. Har eit par bilde ja, får sjå i morgon om eg får tid til å lasta dei opp, har litt mykje å gjera for tida. Det kjem nok til å bli nåken turar framover:D
Du fekk visst rett ja:) Heldigvis:)
gratulerer da:)
Gikk greit? Gratulerer! :)
Gratulerer :) God følelse det!
Takk:)
Takk. Ja, det gjekk ganske greit. Kjørte først litt opp i eit byggefelt og då var det berre til å ta det roleg og vera oppmerksom på fotgjengarar og vikeplikt frå høgre, etterpå var det ut på landeveien, brei fin vei med 60, 70 og 80-soner, litt inni eit byggefelt og snudde, kjørte tilbake og gjøna Nordfjordeid sentrum og tilbake. Det einaste han ikkje var heilt fornøgd med var ein fotgjengar som eg oppdaga litt seint og at når eg skulle svinga av hovedveien og til venstre stoppa eg og venta på nåken bilar som kom i mot, han meinte at eg kunne kjørt før dei kom:)
Takk. Ja, det er veldig godt å vera ferdig med det:D
Gratulere =)
Takk:)
Ikkje bytta til vinterdekk? Sløvt...:p Hehe, neida. Gratulere med lappen :)
gratulerer med lappen!! :D sikkert noe helt anna å leve når man får den! :P
Bra å ha fått det til - en merkedag. :) Likevel, husk at vel så mye av lærdommen kommer etter hvert.
Ja, viktigere enn mange tenker på - bare å merke seg først som sist. Unngå at for mye må læres på den harde måten.
Ja, det er sløvt. Får nesten skylda på veret og lite tid:p
Takk, ja no går det an å komma seg rundtom åleina:).
Ja, det er viktig å huska på, dei seier jo at det er veldig viktig å kjenna si eigo begrensning, og det er nok heilt sant.
Kjørte ein tur til Bergen med 242en i dag. Første lovlege turen åleina i 242en:)Det var jo nydeleg ver då, det regna og blas og var veldig dårleg sikt og på vei tilbake låg det greiner og kvistar i veien og store dammar:p Den eine gongen kom det ein bil imot når eg kom til ein stor djup dam sånn at eg ikkje kunne svinga unna, so då spruta det masse vatn opp i motoren, og det som var litt rart var at då såg eg at brake failure og handbrake-lampene i dashbordet lyste svakt rett etterpå. Har dåke ei forklaring på det? Og so syns eg motortemperaturen var litt høg og då viste det seg at det var alt for lite kjøleveska på han sjølv om eg skifta den for eit par veker sidan, får håpa det berre er fordi det var luft i systemet og ikkje er nåke lekkasje. Eg fylte på litt vatn frå ein bekk so då gjekk det greit:)
stor søle, vann i motorrom og plutselige lamper i dash tyder på fuktig/bløut dynamoreim eller bare bløut dynamo :) går storstett over av seg selv ..
Åja, det kan vera ei logisk forklaring ja:) Dei lyste berre svakt eit lite sekund. Trur eg må få montert den plata under motoren snart:p Har hatt ho av ei stund no fordi det har vore og er litt problem med motortemperaturen, men det er sikkert lurt å få ho på plas før eg skal ut og kjøra på salt.
Trur ikkje denne bilen har fått salt på seg i haust enno, det har berre vore eit par dagar med salt på veiane og då vart ikkje 242en brukt, og viss det har komt salt på han likavel, vart det nok vaska vekk i går:p
Gratulerer med lappen! :D
Gi den en polering før vinteren kommer skikkelig og?
Pen bil :)
Edit: å grattis med førerkort :)