Gidder du å legge ut noen bilder av rasse på bilen?
Printable View
Gidder du å legge ut noen bilder av rasse på bilen?
kan jeg gratulere deg som far?stod en v70 R i parkerings huset på A-hus på tirsdag når vi skulle hjem så regnet nesten med at det var noe på gang her:D
ååå det er ikke noe moro.....alt bra nå eller?dere får kose dere kjempe masse med den lille:) blei det gutt eller jente?:)
bilder av setet montert no då? :P
Har du han bak deg? Fy fy.... :P
Eit av begge to:
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/05/686.jpg
Tusen takk!
Faen ikke lett å velge mellom de to der. :p
Håpa du festa barnesete med omhu i baksetet ditt sånn at du ikkje sitte igjen om et par år med 6fot djupe holer i baksetet og et belte som er umuleg å rulle tilbake :)
Hvis du er 162 høy er jeg enig i den logikken. For min del blir det litt vrient når stolen står bakovervendt og jeg er 188 og madammen 167. Jeg hadde helt alvorlig hatt vanskeligheter med å betjene ratt og pedaler.. Og dessuten er det ikke alltid det sitter noen i passasjerstolen ;)
Uansett, godt å se denne bilen nå får gjøre alt den er ment til å gjøre.
Stolen vart ståande bak førarstolen, eg har bedre rygg enn mor, så ho treng å legge ryggen meir ned. Så 240-stillinga, har eg måtte legge av meg :(
Hvorfor er det egentlig så mye fokus på hvilken side man har barnesetet? Skjønner at flest folk har det på høyre pga plass og at det er lettere å nå det om man må strekke seg bak. Men er det virkelig forsket så mye på at risikoen er såpass mye høyere for den som sitter bak føreren? Hva gjør man i såfall om man har tvillinger e.l.? Må en av ungene ferdes rundt med betydelig høyere risiko enn den andre? Det er jo feks. ikke isofix i midten av baksetet og om det var det så blir det vel neppe plass til å sette stolene så tett.
Argumentet eg ser for plassering, går på vikeplikta, høgresida er det du som styrer, andre sida er det i andre sine hender. Men eg syns det er mest praktisk med førar og sete på same side.
Flott bil du har! Hvor mye veier den?
Ikke nok med at det egentlig er for tungt - det koser ekstra også... :rolleyes: Staten har ikke skjønt det...
Lekker bil! Som småbarnsfar skulle man fått en "avgiftsfritaks-bong" på en slik bil ved avreise fra fødestua... Etterhvert som småtassene vokser opp og man kommer i tidsklemma vil alle fedre ha behov for en familieracer...
I en perfekt verden burde det vært flere V70R i Norge enn feks. dølle Avensis o.l.:)
Words!
Men er uansett godt at de som eier dem som regel er entusiaster! Ingenting hadde vel sett tristere ut om denne bilen hadde vært i hendene til noen som ikke hadde vært interessert i bil i det hele tatt. Kan vel si det slik at det finnes nok av dem her i verden. :)
De som ikke er interessert i biler kjører Toyota og myser lite på R biler ;)
Lærere kjører caravelle de... Forøvrig er det veldig få av de jeg gikk sammen med på universitetet som kjører Toyota så det med akademikere burde du nesten ta tilbake... (Arbeidstakerorganisasjonen "Akademikerne" regner en akademiker som en langtidsutdannet, mens jeg føler at du med "lærarar og andre akademikera" sikter til de jeg setter i "sosialistbåsen": høyt utdannet på ideelt grunnlag uten noe samfunnsnyttig kunnskap, gjene iført palestinaskjerf, sees ofte gående i kø første mai mens vi andre rydder i hagen)...
Denne akademikaren køyrer også V70R AWD, men no er eg jo ingeniør, og vi kallar oss aldri for akademikar :)
Vi har jo en BMW selv, og det er nok også det merket som er sterkest representert som enkeltmerke blandt de jeg har gått på skole sammen med. Det er jo slettes ikke noe dårlig alternativ til Volvo; fremdeles lager de alle bilene sine med RWD eller 4x4. (Men det ryktes at neste 1-serie skal ha FWD :mad: ). Audi er også kjent for å være ingeniørbil, men det er uforståelig da ingeniører vet å verdsette gode tekniske løsninger som fungerer....
Audien er bilen for ingeniørane som endar opp i presale :)
Vurderar å selje, er det nokon som treng ein slik bil å køyre til og frå butikken med? :)