The Sven:
hehe er jo pittelitte effekt på det her i forhold til i RF 945n da :) det her er jo akkurat nok til kosespilling bare! tror monoblokka, uten at jeg har sett, er på kanskje 600watt rms og i RF 945n så er monoblokka på 1757watt RMS ;) så blir en liten effektforskjell sånn generelt. samt 4 kanalern i RF 945n leverer 165watt rms mener jeg.
blir 3 komponentsett og 1-2 små subber :) så skal ikke være noe db drag bil nei, mest for koselyden og kvalitetslyden sin del jeg vil ha så mye forsterkerkapasitet :) men jeg skal nok få testa hvor høyt det kan spille utover sommern om jeg kommer i mål med anleggsdelene. sånn for interessen sin del, ikke for å hevde meg i konkurranse.
roffenn:
tja ikke gjort meg noe spes tanker enda, men om du så baki den blå 244n jeg bygde i sommer? så kan det fort bli noe lignende som den. for der ble jeg meget fornøyd med løsningen.
forskjellene sånn kjapt i forhold til det blir at forsterkerne skal vises under plexiglass. pent med gjennomsiktig topp på de med det blå lyset som omkranser H/K logoen når påslått <3
og subben peker i ryggen slik som den blå 244n.
Dørene skal mest sannsynlig bygges opp med aluplate kuttet til fason og bygges ut litt slik at komponentsettene har noe skikkelig feste. for pappen som er i 200serien sine dører sjangler jo nok fra før om man ikke skal montere kraftige elementer som står å durer og bare vibrerer til ingen nytte. det blir da mest sannsynlig 2 komponentsett i framdørene og ett i hatthylla eller sidepanelene bak som må lages til.
Hatthylla kan egentlig for min del bare være helt clean som den er og så lager jeg i sidepanelene for da har elementene nok rom å spille i. samt en får da lyden foran seg for baksetepassasjerene også.
var ut å kjørte litt med bilen i kveld :) utrolig moro at den er så lett på rompa... sladder å koser seg på føret her nå. men har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har en varm plass å sette den inn, sandblåse rusta langs siden bak førerdøra og venstre hjørne på baksjermen og får lakka det... bare skrik ut om noen i trondheim\omeng har varmt lokale som jeg kan få lånt for det formålet :)
bilen skriiiiker også etter å få ferdigpusset, lakket og vinge montert på nytt bagasjelokk... så får se om jeg ikke får begynt med det i morgen kveld med litt pussing om ikke mye. kjøpe inn noe sprayflasker med grunning og lakk i det minste! :)