Jeg må få gjort et dypt dykk i hengeren å se om jeg finner igjen den permen med tider, så kan jeg legge de ut. Er igang med planlegging av flere treff så usikker på når jeg rekker det :p
Printable View
Jeg må få gjort et dypt dykk i hengeren å se om jeg finner igjen den permen med tider, så kan jeg legge de ut. Er igang med planlegging av flere treff så usikker på når jeg rekker det :p
1:12 i hvit 940 med panser-BH :)
Takk gutter. Setter stor pris på å se tidene deres :) Håper å se flere.....
Det er som å banne i kirka når man tar med seg VW på volvo treff! Uansett greide Passaten 1.14.5. Satser på kraftig forbedring når jeg velger riktig bil neste gang:)
Det som er flaut er at 1.14.5 ikke er sakte. :p
Dere kan godt la være å poste tida mi... :p
Her er beste tidene
Medlemsnummer - Brukernavn - bil - tid
960 - fyrstyk - Volvo XC 70 - 1.18,47
793 - Holck - Volvo 244 - 1.09,84
452 - Hassel - Volvo 244 - 1.17,12
293 - HvedingN - Volvo V70 - 1.21,68
99 - Anders - Volvo V60 - 1.12,94
228 - Klevengen - Volvo 940 - 1.14,79
260 - JonW - VW Passat - 1.14,50
167 - Zeeker - Volvo 940 - 1.17,47
Bare hyggelig :p
Neste gang skal jeg være med :)
Forslag til neste gang:
Skrive forumnavn, i tillegg til nr på bilene, da er det lettere å se hvem det er som kjører :)
Det er vel bare å klemme til med forumnavn i hvertfall :)
Ei tid er ikke noe å være flau over.
Selv kjørte jeg kjemperæva, men det var morro :D
Uff, teit å kjøre så trege tider! Men var vel bare en gang utpå med tidtaking og da var det jo litt rare lyder i børsa...
Satse på bedre greier når jeg stiller med RWD!
Kostnadene på rep av V70'n kom på fantastiske 6500,- Hjem å skru!
Jeg mente nå egentlig på selve bilen på treffet jeg da, men greit nok det der å :)
Forslag til neste Gardermoen treff: Annenhver time tidskjøring og frikjøring. På denne måten er det kanskje lettere å forholde seg til når det blir tatt tider og de som tar tider får gode pauser :)
Evt så kjører vi på og organiserer det skikkelig en gang for alle :)
Oppmøte på oppgitt tidpunkt om mårran.
Vanlig trening på bana frem til tidtaking begynner.
Tidtaking fra 12:00. Punktum (eller annet tidspunkt). Men at det blir fastsatt. Og da kan det kjøres 3 runder x 2 heat. Men 3 runder først også stille seg bakerst i køa.
Da sitter de som tar tiden kun i denne perioden og har selv mulighet for å kjøre ved at noen avlaster akkurat da.
Og de slipper å sitter der på slutten av dagen da folk plutselig finner ut at'n vil leke litt i tillegg.
Da kan det kjøres 6 runder totalt og det er da det gjelder. Bæsjer du på leggen på de 6 er du focked :D
(Det er i hvertfall sånn jeg er vant med fra andre klubber, men de er ikke såååå ivrige på sånn leking vi liker på slutten av dagen :D)
Også kan bare bare stå opp etter, men med litt friere tøyler :)
Problemet er å få folk til å ta tider. Men om noen ønsker å bidra med det så er vi mer enn takknemlige for all den hjelpen vi kan få. De som tar tider får mat og drikke som takk. Og om jeg ikke fikk sagt det på Lørdag så får jeg si det nå, Tusen takk for hjelpen :)
Har det ikke kommet noen filmer fra det Gopro kamraet enda? :(
Lyst til og se hvordan filmene ble! :D
Ligger under bilder og film.............
http://forum.vccn.no/showthread.php?...way-27-04-2013
Er det folk til å ta tid nå på Mandag eller?
Vi må nesten bare se hvem som melder seg, jeg kan ta tiden i perioder, og det samme kan paal-andre ser det ut som så da blir det ihvertfall noe tidtaging. :)
Mulig jeg også kan bidra litt om det trengs. Ei stoppeklokke skal jeg klare å starte og stoppe. :p
Hvilket klokkeslett har dere tenkt å starte på 2pinsedag?
Mener vi må starte 12:00 på røde dager.
Stemmer det ja!
Skal høre om jeg får fri da! Da kan jeg være med å styre tidtakning og det sånn som i fjor.
Meldt foreløpig bra vær (selv om det er litt tidlig å spikre det). Jeg kommer, uten egen bil, så det er bare å si ifra hvis noen vil låne bort en bil en runde eller 2 :D