Har trua jeg og :)
Men ting blir tatt sakte men sikkert :) Mange prosjekt på gang og denne er i utgangspunkte bruksbil :)
Printable View
Har trua jeg og :)
Men ting blir tatt sakte men sikkert :) Mange prosjekt på gang og denne er i utgangspunkte bruksbil :)
Noen som har meininger om disse i 19"?
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/11/1336.jpg
såg ikkje allers verst ut det dar
Kan bli bra,det.men jeg må si at jeg syns 18" normalt ser best ut på C30 ;) 19 ser hakket for stort ut,17 hakket for lite.18 er akkurat passe :)
Når vi hadde Zito felgan (18x8) synes vi det va før smått :P Derfør går vi før 19 ^^
Kan bli bra det der! Er ikke helt fan av hvordan senteret på felgen er, men ellers så ser de knall ut! Kult med den fargen og
jeg tror den hadde gjort seg med noen kantfelger med færre eiker i samme fargen :)
Stille her gitt. Brukes bare dagli :)
Har du fått prøvd felgene på bilen? :)
Fulgt lite med her inne i det siste, så har ikke fått med meg denne.. Men dette ser jo knallbra ut, med mange fine planer:D
Helt glemt bort denne tråden jeg :/
Har ikke skjedd merkverdig med bilen. Snart på tide med en vårshine :)
Bilen har begynt og mase om service også. 50.000km service. Har snakket med min lokale Volvo førhandler og det er snakk om kunn Olje og filter bytte da denne vart tadd en service på ved kjøp (41.000km).
Da lurer jeg på hvordan det er og gjøre dette sjelv? Allså bytte Olje og filter. Jobben er grei, men går dette da ut over garanti? Og må vell inn på Volvo og få slettet service koden? Dem skulle ha 5200kr og det synes jeg var i overkant dyrt før og skift olje!
5200 for å skifta olje og filter??!!!!
Da er det vell snakk om alle filtere?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Det blir for domt also. Kva kostar filteret? Ein 100-lapp eller to? 4 liter olje, som dei sikkert kjøper på biltema, 2-300, og so tar det kanskje 10-15 minutt. 600,- hadde vore meir passeleg:p Berre skriv det inn i serviceheftet sjølv og få tak i eit likt stempel som dei har på volvo verkstaden:D
Noen som har lyst på C30? Denne vurderes solgt :)
Skjedd lite her :/
Monterte nye felger her om dagen
http://forum.vccn.no/img-dump/2013/06/1353.jpg
Trengs spacere! :p
Men sagitta er ikke dumme original felger!
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 2
Har gjort seg og fått dem en del ut ja :) Men gidder ikke koste på den all verlden da den er Tilsalgs :)
Syns felgerne gjorde seg i forhold til di 5 eikra som sto på
Lyst på!!!
Men må nesten prioritere kjøp av tak over hue. Men som nevnt før her.. Hvit C30 er bare lekkert :D
Lov å spørre hvorfor du selger?
Noen som vil kjøpe? :)
Blir levert på service og driftstest den 25/10..
Ev feil blir fikset før salg.
Setter prisen på 180.000kr
175.000 :)
Tror desverre at du ligger litt for høyt i pris fremdeles, virker som at de selger tregt...
Men 2008 eller 2009 modell? For du skriver begge deler i annonsen din.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Pris senket
VCCN pris.. 165k
Har du den fremdeles? :p