Greit, da kan jeg komma å sveise HvedingN med feite bokstaver inn i beskyttelsesgitteret som skal sitte der det har vøri er frontrute :p
Greit, da kan jeg komma å sveise HvedingN med feite bokstaver inn i beskyttelsesgitteret som skal sitte der det har vøri er frontrute :p
Hva slags kjærring er du a? Beskyttelsesgitter? HjELM!
om du tar med deg hjem når du skal prøvekjøre, skal jeg sveise inn navnet ditt på den;-)
Det var da fælt da!
Greit, kan ha det et anna sted jeg :p
Forresten, om du vil ha gratis reklame for Lysaker Fjøsmekk og sportseksos så kan du bake sende klistremerke til meg. Er ledig plass på vintermobilen :p
for å være ærlig så har jeg ikke helt skjønt greia i denna tråden :p Du har laget en prosjektråd hvor det ikke fins et objekt enda, men du/dere drøfter/planlegger en ufo av en volvo ? :p
Det er sånn jeg har skjønt det :D
Een ufo er vel en så god beskrivelse som noen, ja;-)
jeg var som sagt litt i tvil om hvor jeg skulle opprette tråden, men etteer å ha fått godkjenning av the Sven, opprettet jeg den her. Dette er som sagt et langtidsprosjekt, og vi trenger en del hjelp og tips fra alle som har noe å bidra med her. Da er det lettere å opprette en tråd i prosjektloggene, hvor tross alt mye folk er innom.
så ta det helt med ro, jeg har lært meg sveising og skjærebrenning, og så fort det meste av grovplanlegginga er i boks, vil det. Nok dukke opp litt bilder og slikt;-)
ikke for å være møkklei på noen måter... men hvorfor ikke gjøre som alle andre her på forumet med prosjekt tråd gjør...kjøper et objekt, begynner i en ende, og spørr ettersom problemene/feilstillingene dukker opp ? jeg vill tro det blir mye lettere for deg/dere å få skikkelig hjelp til dette (ufo)prosjekte når folket på forumet har noe konkret og gå utfra..
Tveite: må man ha en bil i eierskap för det kan kalles et prosjekt?
det er tydelig at ingen av dere har lest der förste innlegget, innledningsvis forklarer jeg at jeg ikke har stor snöring på drivlinje og motor rundt de modellene jeg vurderer til dette prosjektet. jeg er ute etter informasjon, som eksempelvis Hvedingen og V20T har bidratt med (de som har bidratt, og som jeg ikke har nevnt, beklager!!), å stille spörsmål som passer like godt inn i "200/100" eller "700/900" forumet, er like greit å stille her.
som sagt, de som er interessert, kan bidra. de som gir beng, skal få pent lov til å nettopp det, Å GI BENG! om du irriterer deg over denne tråden, om du savner bilder i denne tråden, så ikke svar. ikke bidra til å bumpe denne tråden.
som sagt, jeg innhentet godkjenning fra admin för jeg startet denne tråden. ingen tvinger dere til å lese, å poste bullshit-kommentarer som det dere har postet hittil, bidrar ikke til bildeflommen.
og Audun:
Hvorfor gjöre som nettopp alle andre?
Skaff deg en 740 med A motor bruk bakstillinga fra den evt sveis på 4-link å seff motor å gir fra den, fordi akslingen på 740 er lik som 240 bare den er breiere å du ville vel ha så bredt som mulig? Men derimot skaff deg 240 forstilling den er nok litt smalere en 740 sin, men igjen så er det jo nesten 30mm forskjell på innpresset (et) forran å bak på disse bila så det går nok bra uansett, i værste fall er det bare å sveise festene lengere ut q bruke en 740 tannstang som er breiere ;) der har du litt info rotete som faen da det er skrivd på tlf, men ere noe du lurer på eller vil måle litt har jeg alt ståendes hjemme så er bare å komme å måle :p
Bare å spørre så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan ;) har både 240 å 740er så nok deler har faktisk alt du trenger :p
Over 6,5 år siden forrige innlegg. Regner med du har jobbet hardt og brutalt i skjul? ;)
Åjah, forventer oppstart ila september!
Langt inn i fremtiden;)
Kan nok parkere hele prosjektet, siden Lightyear desverre gikk bort for noen år siden. Det var gøy å spekulere på temaet da.
Å beklager dette har jeg ikke fått med meg, det var triste saker..
Ble ikke gjort noe stort ut av det, så ikke ha dårlig samvittighet for det. Han var en ganske privat fyr, som jeg er glad jeg ble godt kjent med. Han etterlot seg to sønner, en av dem har jeg møtt noen ganger i etterkant, virker som han har det bra alt tatt i betraktning.
Han sleit med alvorlig sykdom de siste årene av et relativt kort liv, som gjorde livet vanskelig for han. Unner ingen å slite som han gjorde, så på en måte ble jeg litt lettet når jeg fikk høre det.