Er jo ikke værre enn å spørre :) Og det er tross alt plass til en del biler under motorveien og da... God plass til hvertfall 20 biler under der, uten noe som helst problem...
Er jo ikke værre enn å spørre :) Og det er tross alt plass til en del biler under motorveien og da... God plass til hvertfall 20 biler under der, uten noe som helst problem...
Har de tak på Tyrigrava da? Ikke så jeg har sett.
Fristen for stemming var kl 23:59:59 søndags kveld, og stemmer som er kommet inn etter at jeg la inn innlegget blir ikke tatt med desverre.
Må kjøre en strikt linje med dette, ellers blir det bare tull. Vi ser i første omgang hvordan det går, så får vi en ny vurdering dersom det viser seg å være nødvendig.
såvist har de tak der... kan jo sette seg inn på kroen om de vil...
kjønner jo at vi må kjøre en strikt linje på det men nybakken sin stemme er jo ikke kommet med og han sendte vel inn stemme omtrent samtidig som meg??
vet jo hvordan dette er med at folk ikke gidder møte opp når det ikke finnes tak og det er dårlig vær...
Tenker vi prøver i første omgang slik det er satt opp nå, så tar vi det derfra ;)
Skal høre med de som driver Lagunen imorgen om det finnes mulighet for å ha slikt, så ser vi etterhvert hva som skjer ;)
Helt enig vi må ha en fast plan, så det faktisk blir gjennomført ;)
Hei.
Syns vi kan se hvordan det går med treff på ikea ett par ganger, og om været ikke er med oss noen av gangene SÅ kan folk begynne å diskutere andre steder vi kan treffes. Er litt dumt å begynne å klage nå som Mr. Vikebø faktisk tok initiativet til å fastsette tid og vi fikk sjansen til å velge sted. Og å begynne å kvirulere om hva folk hadde stemt "om de hadde" fått fingen ut og stemt er bare for dumt.
Er helt enig med at vi møter på Ikea nå som avstemningen er avsluttet og Ikea vant. Hvor vi skal møtes de kommende månedene, kan vi diskutere på parkeringsplassen til Ikea
vi får se hvor mangen som kommer da...
ser at flertallet av stemmene er folk som veldig ofte ikke er med...
jeg feks har jo vært med stortsett hver eneste gang, dette gjelder jo selvsagt flere...
så til dere som ikke har pleid å være med som har stemt og fått viljen sin har bare med å møte opp!!!!!
Vi skal prøve på det ja :)
Jeg er ett surrehue og glemmer å sjekke når det er treff osv, men neste treffet SKAL jeg være med på! Må bare bli mindt på det :p M.Engelsen har kjøpt seg volvo igjen, så han dukker sikkert opp med 240en og :)
Er ikke noen plasser oppe i Åsane som har tak da? Synes egentlig Danmarksplass/Arenum fortsatt er best, da det også er "lokalt" for medlemmer som kommer fra Askøy, Sotra, Fana og Os og... Men Åsane er ikke SÅ ille langt unna, men på Arenum har vi fortsatt plass med tak til bortimot 30-40 bilder, som også er belyst, evnt parkeringshuset til coopen på danmarksplass, mener den og er åpen på søndag frem til midnatt, minst...
Vi møtes på Ikea så tar vi ting som det kommer ;)
Vi skal uansett kose oss på treff, bare så det er sagt :)
Paraply FTW ;)
Pffff, Har Stormberg jakke ;D Partytelt? :D
Eller gjøre som vikingene.
Dyreskinn og stort bål ;)
meetings? Where and when? Still in asane first sunday every month around 1700?, and everyone is allowd, even icelanders? Hehe
btw i have not read notthing in this post so excuse me hehe
hehe score :)
golf will be golvo riight :)
hahhaha true :) i would stick with golvo :)
volf sounds litlebit lika some spetznaz guy kills every one bwahaha joke :)
er forresten streetmeet v. åsane senter på søndag 25 september arrangert a bergen-gatebilklubb...
Det funker ja ;)
I will duck up yesfall :)
i cant come =(
Sure you can ;)
Where there is a will, there is a way ;)
hehe true =) and i started thinking i need to pick up my motherinlaw(svigemor) on the airport on bergen on sunday maaby i can find a way and use my will to come
We'll be there some hours, so just come after "throwing" her out of the car at home ;)
ahahahaha =) nice one =)
i live in austevoll, buuuut maby i just give her money for taxi and say have a nice trip =)
my exhaust is bad, not gone the Catalyst,katalysator is gone i would like to change that befor hehe :)
Open pipes ;)
you should get your self a sticker in the back window of your car
DAS ALTMULIGMAND ! ! !
I drive with open pipes... But i have a 2,5TDi tho :p
nice, mine is 1.8 haha
Noen som skal på 'Streetmeet' i Åsane kl.1800 idag? Hadde vært litt stilig å lage en liten 'gjeng' med bare Volvo på plassen der!