Jeg kommer nok til å være der før 18 da jeg reiser rett fra jobb, så det er ikke umulig å være der før 18 for de som ønsker det :)
Jeg kommer nok til å være der før 18 da jeg reiser rett fra jobb, så det er ikke umulig å være der før 18 for de som ønsker det :)
Vi sees imorgen! :D
da blir det 242 til tyrigrava i morgen:)
Været ser ihvertfall ut til å være på vår side
http://www.yr.no/sted/Norge/Akershus..._for_time.html
ikke noe er bedre en det :D
Huff, fikk ikke til.. :S
Ble det noe greier på dette eller? Noen som har bilder;)
Var da noen biler der. Ikke så mange som jeg hadde forestilt meg på forhånd, men var da absolutt litt fryd for øyet :)
Jeg rakk ikke idag :( Må få til neste gang :)
suksess!
ble noe folk der ja.. mulig enda flere etter jeg dro også men tror det er potensiale for mye folk der når varmen slår bedre til
Når man har rukket vårklargjøringa så blir det nok bedre. bilder fra igår da?
Tror det ble tatt svært få bilder i går. Var kanskje 25stk der på det meste, men kan ikke klage på stemninga :)
ble fort mer opptatt av å skravle enn å ta bilder. men helt klart arti å se ansikter å ikke tekst og biler
fikk ikke kommet jeg heller pga måtte bytte clutsh og var og henta meg sommer felger i sverge ;)
Synes det var bra oppmøte på en torsdag kveld tidlig i april jeg :)
Vil tippe det var ca. 25 biler innom, og det er jo bra for å være første gangen. Trivelig med litt "juging" og volvoprat, må prøve å få med seg dette hver gang :)
Biffsnaddern på kroa var virkelig snadder den. Solid porsjon med mørt biffkjøtt, men den var ikke noe "lavkarbo" akkurat :D
når er neste dato? :)
nice ;)
Satser på enda bedre oppmøte 5.Mai da! Selvom det kanskje er noen som er på flaska i forbindelse med russetiden :P
Fikk ikke med meg at det var begynt alt, jeg! Men jeg var på årets siste hyttetur i Ringebu denne helgen uansett. Men 05.05 blir jeg å se. Enten i 240en eller V70en :)
Gleder meg Bigtime!
Satser på flere folk på neste treff, det var litt kjølig i skuggen der utpå men trivelig at folk tar turen uansett. :)
MEN! Jeg gjentar dette nok en gang.. Dette er ikke noe rånetreff!!!
Så burning og herjing skal IKKE SKJE inne på området, og skal det burnes så gjøres det når man reiser derfra UTE PÅ VEIEN!
Og så kaster man søppel i søppelkassene, ikke på bakken.. normal folkeskikk!
Som man skjønner er dette en pekepinn på hva som skjedde allerede på første treffet... Og skal vi få være der ute må vi også oppføre oss. :)
det som kommer til å skje hvis dette fortsetter er at vi må av bryte avtalen vår med tyrigrava kro å slutte å arrangere sånne ting som dette hvis ingen klarer å holde seg til de retnings linjene som er satt...
Ble det mye styr nå den 7.ende? :mad:
var ikke voldsomt mye styr var for det meste stille og rolig men er det nulltoleranse ja så er det det.
Nei det var ikke noe oppstyr, men jeg bare nevner dette!
Skal man absolutt burne så gjøre det ute på veien når man skal dra, ikke kjør frem og tilbake og tro at man er på sirkus. Sånn gjør de andre miljøene der ute og det er ingen grunn til å gjøre oss upopulære ved å satse alt for mye hele tida. Vi vil gjerne være velkomne der og få lov til å være der ute.
Maten der er knall, og porsjonene hadde fått Fedon til å ta livet av seg selv men Petter er en trivelig kar.. :) Så vi lar det være med det! :)
Går jaggu fort til neste runde allerede :D
Med tanke på vanlig folkeskikk osv er det jo bare å sette opp en regel at de som blir tatt for å burne og herje inne på plassen blir bortvist og får prøve seg igjen neste gang.
Når det kommer til søppel, så er det jo bare å si ifra til den personen man ser kaste søppel på bakken om å ta det opp og være så snill og bruke søpplekassa.
Hvis folk som gjør dette ikke skjønner dette er det jo ikke så greit å være dem stakkars, så da får vi bare hjelpe hverandre til å bli bedre og ha hei dundranes fete treff ute på Grava.
Hvor mange medlemmer er det forresten i Oslo området?
Er det en plass volvo folket i oslo møtes? På hverdager og i helgene f.eks utenom Grava?
er nok bare grava det er møter på foreløpig ;) kan jo hende det er noen kamerat gjenger som møtes innimellom da ;)
Hvor mange har tenkt å ta turen nå torsdag den 5. ? Håper jeg får gjort litt vårklargjøring før den tid. :) hadde tenkt å dra med kjerringa og ungen :)
jeg tenkte meg ditt en tur i hvertfall. bilen er ikke så mye å se på etter en hard vinter å en dårlig sveisa bakluke samt litt for mye subbing med 18" i fjor vinter :(
Håper nå så mange som mulig kommer til disse treffene, som dere brukere har mast om så lenge! Nå er det bare å stille opp :)
jeg for komme denna gangen sist gang så var jeg på vei hjem over fra karlstad (sverige) etter å ha kjøpt sommer felger :P ^^
Skal gjøre et forsøk på å rekke dette :) Er bare å hive seg i bilen fra jobb da :D
Blir det i mårra?