oh ;)
Printable View
har våre litt opp og ned med bilen i det siste, ha hatt ein stygg tendens til å stoppe, har som regel våre problem me det elektriske, litt dårlige kontakta her og der, men, no e det fixa, å bilen går fint som berre det, men, angra på at eg ikkje sette øve A kammen fra 531 toppen, syns bilen går litt dårligare med den kammen som e i 530 toppen, trur det e ein T kam?!
har og fått på add-on bak, no mangla berre sideskjørta. dei ligge oppe i verkstan her, ferdilakka å heile pakka, tar gjerne mot tips om korleis eg kan feste dei :)
skal komme med bilder snart :)
og no e det sånn at det kanskje blir ein liten makeover på bilen i nærmare framtid ;) får berre håpa det går ;)
har no sendt mail til bakaxel.se angåande getrag kasse :)
m46 kassa begynna å bli godt slitt :)
da var Boostcontroller og eit par silikonbend bestilt fra KSR, so da får eg på Alucooleren, blir "litt" bedre kjøling da, i forhold til originalcoolern, å det blir mest sannsynlig M90 kasse no te å begynna med, litt billigare enn getrag, so da kan eg prioritera litt motor istedenfor :)
Me like :)
da ser det ut som det blir henting av M90 kasse neste veka :) wee, drittlei m46 kassa!#¤&(#%¤
kor du skal hente..?
fattern i godt driv på hadelandsprinten :)
måtte bryte etter ss1, mellomakslingen knakk tvert av.. :( litt synd, menmen.
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/05/1369.jpg
si ifra om du skal selge :o
Jaaaaa :D
Godt å høre, gjør alt ordentlig! :)
veldig fin og strøken 740:)
høyre me skjønnhetsfeil på gamle bila:) fått motoren til å gå skikkleg? har hatt noko lignande problem med bilen min og. då var det jordingledning til lmm som var feilen..
Fått gjort nåkke no da? :p
Boosten da?
Haha, gjeng asso :p
Klar t ein liten runde i helgi da? :)
tja, bli vel fort ein liten runde veit ;) men, treng sjåfør da ;) hehe.
men, ha fånne ut k so gjere at an ikkje går skikkele på tomgang no, d e eit elle anna me dumpen, kobla an heilt tilfeldig av idag, fyrte opp biln(kald) å an gjekk so ei klokka, kobla på att, å da gjekk an ikkje på tomgang.
so lure på å bestilla ny dump no ikveld elns ;)