Ooooh. Denna var rå!!!
Printable View
Ooooh. Denna var rå!!!
et lite klipp av bilen for de som vil ta en titt
http://www.youtube.com/watch?v=-t-Vu...ature=youtu.be
Grom bil, garanti er uansett oppskrytt..
Hatt den på rulle?
RÅTT! :D Håper du tar turen til Norge på et treff så man kan se/høre/nyte verket.... ;)
helt rått!! :D
Ja, det blir fort farlig på bane vist en skal begynne og ta tider :)
Ble flott lyd i den når du ga på :D
Hvordan går det her da? :)
Virker oppsette bra og hvordan er den og kjøre?
Bilen går som ei kule, jeg er kjempefornøyd med resultatet av tuninga så langt. Har fått på sommerdekk i dag for å være klar til sesongåpning på Nurburgring til helga :D Trenger å få til en løsning på endestykkene på eksosen, men håper å få fiksa dette i løpet av noen uker...
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/03/519.jpg
Lekkert! Trur på at denne går som et uvær ja :D
Mangler bare litt senk nå! :D
Er ikke akkurat uforskammet høy da :)
Får kjøpe et par med Bilstein dempere og noen nye fjærer da :)
Helverst bil du har mekka sammen Lasse :D
Jo,takk:) den går som et skudd! Men i går ble det for mye for clutchen. Den bestemte seg for å ta kvelden mot slutten av en runde på Nurburgring, men jeg fikk kjørt ferdig runden før den var helt død. Så nå står stakkars bilen igjen i Tyskland og venter på å bli reparert. Spent på hvordan det går med garanti/forsikring;)
Fin anledning til å skifte til noe av grovere kaliber det da? :)
Får hive på en grom clutch og diff da :D
Det viste seg heldigvis at clutchen er i orden. Av en eller annen grunn så hadde den låst seg, men var bare å trekke ut pedalen og pumpe litt så var den fin igjen. Var hvertfall sånn jeg skjønte det. er ikke så lett med tyske mekanikere som ikke snakker engelsk ( og jeg ikke snakker no særlig tysk) :)
Men ser nå uansett på mulighetene for oppgradert clutch, kanskje jeg satser på Focus RS500 clutch. Quaife LSD står høyt på ønskelista, så da blir det i så fall å slå to fluer i en smekk og få begge deler på plass. Bare så synd at slike ting ikke er gratis :)
Det var jo bra da. Selvom det kanskje utsatt oppgraderingen litt ;) blir det VCCN trackday på rudskogen 22. juli på deg da?
Hadde det vært meg, og penga var til rådighet, hadde jeg ikke vært i tvil på hva jeg hadde gjort! :)