Hvordan blir det med 8,5x18" et6 på volvo 240?
Noe som må gjøres, spaces ut eller er det bare å montere og kjøre? :D
Eventuelt 215/40R18 eller 215/35R18
Printable View
Hvordan blir det med 8,5x18" et6 på volvo 240?
Noe som må gjøres, spaces ut eller er det bare å montere og kjøre? :D
Eventuelt 215/40R18 eller 215/35R18
lett jeg skal ha et sett 8,5x18"
da var ett sett i sølv bestillt :) gleder meg som en unge til våren og tørr vei nå:D
Åssen er det å få plass til disse på 940 med en del senk?
Fikk høre at det var solgt over 100stk felger siden lørdag.. så litt pop er de tydeligvis :)
Vil det si 100 sett eller 25sett?
100stk felger = ? :D
Edit: noen som har bilder av slike felger på 960?(95). ikke stv :P
De kler stv veldig godt.. men kan ikke huske å ha sett de på sedan.. vurderer å bytte ut zito titan felga
25 sett, men går an å ordlegge seg feil.
Dersom det er siste generasjon 960 du har (regner med det iom. at du skriver det en 95 modell), så bør du nok tenke litt på innpress/offset på disse felgene (6mm) før du bestiller. Siste generasjon 960 har vel et originalt innpress på ca. 48 mm, mens 240/740/940 som disse felgene passer på (etter modifisering) har vel et originalt innpress på ca. 25 mm.
Jeg er ingen ekspert, men ville hvertfall sjekket dette hvis jeg var deg;)
Det er jo en 740. Men det så bra ut. :D
Vet de vil stikke litt på utsiden :) men jeg er usikker på hvor mye.. Men får se. Jeg syns 960 stv kler felga. men jeg er litt usikker på sedanen. litt "spinkle" eier på så stor bil. men noe slikt på 140n hadde vært fint :)
Er mye man har lyst på :D
lukter jeg bredding TBO? :D
Gjør som mercedesgutta og legg ett rør imellom hjulbue og dekk og kjør.
Han vet godt hvordan han kan gjøre det: http://www.youtube.com/watch?v=azhJzDjQ6-8 ;)
Er betydelig lettere på rx8 med pene hjulbuer en 960 :D
Jeg har jo "940" hjul på 960n nå. stikker litt ut.. så bredding er planlagt... men hadde ikke tenkt meg det som et prosjekt bare :D
ellers kan jeg bare bytte spindler bak og forran. er egentlig ikke problem.. kommer i en tråd med bilen senere hvis det skjer noe :P
hvem som frakter felgene??
jeg har bestilt og betalt men ikke fått noen bekreftelse på at de er sendt/pakket klar...
Okei! Så da mener du at disse fra IPD på 60mm vil passe? :)
http://www.ipdusa.com/version.asp?st...=467&V_ID=5179