Triste nyheter...
Kan jeg få kjøpe speila hennes? :p
Printable View
Triste nyheter...
Kan jeg få kjøpe speila hennes? :p
Kan jo ikke la hu dø forjeves :p
Jeg er her nede til slutten av mars, så trenger du hjelp til å demontere har jeg noen ettermiddager å slå ihjel :p
btw, med forbehold om at mine egne "kåper" kan brukes... Ser så dumt ut med rød/rosa speil på svart bil :(
Det skal jeg ikke garantere, men det regner jeg med går an å bytte over? Selges jo speilkåper i krom osv vel. Det finner vi nok ut av. :) Tror jeg skal ha XC-railsene på Vendela. Bortsett fra det og muligens dynamo trenger ikke jeg noe mer fra Bodil.
Hmm, må jo redde det som reddes kan? Alltid kjekt med deler, er det ikke? :p
Speilene og kåpene er like på 850 og V70 P80 :)
Hvis du vil ha speilkåpene så går det bra for min del om jeg skal ha speilhusa :D
Vipp speilhuset inn og trykk inn de to festene der så dra kåpa fra huset, ingen skruer eller nødvendig å ta av speilglasset
Bodil sliter med å holde på vannet mer enn noensinne før. Bruker ca 2 liter vann på mila. Sliten stakkar! :(
ohshit, har vannet gått? :o
Bruker den mer vann enn bensin på milen så er det egentlig bare å koble fra respiratoren og la naturen gå sin gang :(
Jepp, desverre. Synd med det, for det er faktisk en del bil igjen om man ser vekk fra lakkrust. Men men. Alt kan ikke spares på.
Som leder til spørsmålet: Kan jeg vrake en bil som står registrert på en annen person? (svigermor red. anm) Eller må ho gjøre det selv?
Bare å vrake ivei. :)
Jeg skal gjøre samme for muttern etterhvert, hu har en gammal Ford med skilter på, skylder ikke årsavgift, men er ukjørbar... verdt null. Tar de som henter bilen seg av skiltene og slikt, eller er det noe jeg burde gjøre selv, altså levere skilter og si den er sendt til vrak?
Huggeriet tar seg av alt somregel, men jeg pleier alltid levere skiltene selv.. Hugger jo ikke en bil som er iorden. :p
Like greit å ordne skilter selv, er jo ikke så mye jobb :p man vet tross alt aldri hvor seriøse sånne plasser er... Har sett biler stå flatklemte innerst på vrakplasser med skilter i flere måneder så :p
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Du må uansett svinge deg rundt og få levert bilen innen 20. mars, mrstfu, ellers må det betales halv årsavgift.
Men får du en "vrakmelding" eller noe sånn fra huggeren da? Som sier at bilen er levert til vraking den og den datoen?
Ja. Ta vare på lappen, i tilfelle det blir krøll.
Sent from my HTC One using Tapatalk