Solgte noen deler til Andersg, Smugen, Runar og Michelle denne uka. Null problem med betaling og henting! Takk for hyggelig handel! :)
Printable View
Solgte noen deler til Andersg, Smugen, Runar og Michelle denne uka. Null problem med betaling og henting! Takk for hyggelig handel! :)
Stian745 - Kjempe kar og handle med, sendte adresse på sms og overførte på forhånd. Pakken kom like hel samme uken. :)
Marius skau - Tvilsom, har vært hjemme hos han og hentet diversse småtterier i fjor. I år kjøpte jeg og betalte men kom aldri noen pakke, har hatt kontakt men verken penger eller del har kommet etter 5 måneder.
ArneR anbefales på det sterkeste.
Seriøs selger!
V90, seriøs kjøper som jeg kan anbefale å handle med. :)
Kjøpte eit speedometer hos Michelle, og betalte på forskudd. Nåken få dagar seinare låg det på postkontoret:)
Ikkje nåke tull dar, takk for ein problemfri handel.
hei, noen som har handlet med kenta68 ? vurderer å kjøpe noen felger av han:P bare nysgjerrig, skal overføre noen høvdinger så jeg kunne tenkt meg å høre om noen hadde noen erfaring med han?
"Marius Skau" svindler rett gjennom som IKKE gjør opp etter seg. Virker ålright å frempå med å selge ting, helt til penga er på konto. Da er det dødt, å han gjør ikke opp etter seg
Marius skau gjør opp etter seg, og sender enten deler eller penger tilbake, men det kan ofte ta noen mnd og opptil ett halvt år før ting skjer. Det er vertfall min og en kamerat av meg sin erfaring.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke min erfaring :) Han har også sluttet å svare. Først svarer han meg ikke her. Så må man leite han opp på face, så svarer han der, men nekter å svare der oxo etter en liten stund når man lurer på når han skal gjøre opp etter seg. (han ser at jeg har skrevet. Melding er lest, å han publiserer også ting på face som er etter at jeg har sendt han brev) Han svarer heller ikke per telefon. Så det der er bare kjeltring tvers mellom! Gjør ikke opp etter seg. punktum finale! Burde ikke drive med salg i det hele tatt om det tar opp til et halvt år før man får varen sin eller pengene tilbake. Sånt er bare helt uakseptabelt! å sånn er det med den saken! Enkelt å greit!
Han har også skrevet i en annen tråd om at alle dette gjelder har fått svar. Sikter til denne : http://forum.vccn.no/showthread.php?...A5-forumet-her
Han har enda ikke kontaktet meg, har heller ikke overført penger tilbake, å heller ikke sendt meg varen.
Han sa da aldri at det var akseptabelt.
Anyway, handlet med Aashome i fjor sommer, knall kar både på kjøp og salg. Handlet interiør av Espen Title i fjor høst, han kunne ikke møte meg, men sendte faren sin i stedet. Problemfri handel.
Gjort byttehandler med Espen Hveding Nordgård, kjempekar. Kjøpte tåkelys av 240racing i går, null problemer og varen var soø beslrevet... det gjelder forsåvidt alle jeg har handlet med.
Jeg er stor fan av å handle ansikt til ansikt med cash i hånda, derfor har jeg heller ingen negative erfaringer... man kjøper det man ser er i god stand, ellers snur man i døra.
Handlet av oeb og HansOla i nærmeste fortid, møtte begge personlig og ga kontanter mot bra varer som beskrevet :)
De anbefales!
Fikk akkurat en DP flens fra 240Racing her på forumet! Veldig rask og god kommunikasjon og godt pakket inn! Takker og bukker!
240Racing er til å stole på ja! Har handla svarte fangerlister og refleksplate med han. God kommunikasjon og godt innpakket akkurat som gleid sier! :)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Har mottatt deksel over bensinhjerne på 240, radiatorviftekåpe til bruk sammen med IC og eldre typen el-speil fra Emil Øvergård, vet ikke om han er bruker her på vccn, men han er en pålitelig kar, sendte delene hyppig og GODT innpakket! :) :) :)
Han selger jo massevis av volvo deler på/via facebook, og det var jo der jeg forhandlet med han. Når jeg først er inne på temaet av de som selger masse deler ganske gjevnt og trutt, så er han en av mange bedre. Og så finnes andre som vraker disse 2-seriene ofte og veldig spontant, ber om mye peng for bilen hel og så ender det opp på dynga og som delesalg.
Handla også svarte dørhåndtak fra en på finn.no, tenkte jeg ikke trenger å gå ut med noe navn der, siden jeg fikk alle 4, hyppig og godt innpakket. Finn.no privat selgere er ikke så ofte de er medlem her i tillegg, er vel eldre karer som legger ut deler for salg og ikke skrur selv. :p
Men Emil Øvergård han dere handle trygt av :)
Vet ikke hva han heter her inne men i virkeligheten heter han hvertfall Ole Kristian Kårmo.
Jeg endte opp med å kjøpe gamlebilen hans, vi har en eier oss i mellom, de hadde ikke omregga den eller betalt årsavgift. Så før jeg kjøpte den ville jeg forhøre meg med Mr.Kårmo om han virkelig skulle betale årsavgiften, for den hadde de visst en avtale på. Og han svarte meg at ja den skulle han betale. Så dermed kjøpte jeg bilen å regnet med den skulle bli betalt siden han lovte meg det, har det til og med skriftlig.
Dagene gikk og han skylder på at det ble slutt med dama så han fikk ikke betalt, blabla masse piss. Endte med at jeg måtte betale den selv for å få omregistrert den, så bilen ble 3400 kr dyrere nå plutselig.
Sånne folk ass.... Noen som kjenner han? Hørt at han er en surrebukk som aldri gjør opp for seg.. Dere er herved advart :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har akkurat handla noe småtteri av "Robinsp". Rask handel og godt innpakka deler. Anbefales
Kjøpte en turbo med marius skau for 4.5 måner siden.. forhånds betaling.. enda ikke mottatt turbo å svarer ikke når jeg ønsker pengene i retur siden jeg har funnet ny turbo.. hadde tenkt å spare han for dette siden vi har gjort monge gode handler.. men 4.5 måne blir for mye. .
Ambefales ikke!
Selv om jeg har gjentatt det til det kjedsommelige og enda litt; om du/dere har alt på det rene, hvorfor ikke anmelde den det måtte gjelde?
Så kan man argumentere om at politiet ikke bryr seg osv, men skader det å gi det et forsøk? Fatter ikke hvorfor folk skal være så dumsnille at de venter oppmot et halvt år uten at noe skjer.
Enda en negativ til MARIUS SKAU
Satt over penger for ett spacer sett pluss noen løse spacere utenom for evigheter siden inkl frakt penger. Blitt lovet at de skal sendes flere ganger nå, men nå er tolmodigheten slutt. Han har hatt det tøft siste tiden og lite penger osv noe jeg forstod å sa det ikke hastet i starten, men nå for flere uker siden sa jeg at jeg trengte de innen en vis tid. Fikk han ikke sendt de for de 150kr han fikk i frakt penger sa jeg at han måtte betale alle pengene tilbake. Skulle da sendes for 1uke siden. Det skjedde ikke så de skulle sendes i går, men har ikke fått sporingsnummer og ikke fått svar fra han.
Noen som kjenner han og bor i nærheten å kan hjelpe meg med å få de sendt avgårde da jeg har stort behov for disse spacerene nå?
har solgt til noen, og kjøpt hos noen:)
de_icer: kjapp til å svare, opplyser rikelig om delene han selger. god service fra han. åsså er han en jævel på å pakk inn ting, så alt er i utmerka tilstand når det kommer fram:)
2 tommla opp til han:) har kjøpt av han. anbefales :)
BAS: litt treg med svar og sporings nr. men alt gikk knirkefritt fordet:) tommel opp til han og:) har kjøpt av han.
242: kjapp og handle med.:) tommel opp der og:p har kjøpt av han.
kstinus: kjapp og grei og handle med han og:) har kjøpt av han.
Robinsp: grei og handle med:) har kjøpt av han.
Revell: grei og handle med:) har kjøpt av han.
Vitamin Beta: grei og handle med :) tommel opp til han:) har kjøpt av han.
mamolv: hyggelig kar og handle med:) flink med innpakking og sporingsnr på pakken tommel opp:) har kjøpt av han.
bloodimir: hyggelig kar og handle med:) handler gjerne mere med han:p har kjøpt av han.
mik4oj: hyggelig kar og handle med:) kan godt handle med han igjen:p har kjøpt/bytta med han.
SagaPer : kjapp og grei og handle med:) flink med pakking og:) har kjøpt av han.
R.G : kjapp med sending og sporingsnr, virker som en grei kar og handle med :) tommel opp:p har både kjøpt og solgt med han. anbefales :)
kim740tic: grei kar og handle med:) rask med sporingsnummer og bare vellstand fra han:p kjøpt av han.
Yngste Haugerud: virker grei og handle med:) jeg har vertfall ingenting negativt og si:) kjøpt av han.
JørnM_940: virker som en grei kar og handle med:) virker som han også var fornøyd med delene han kjøpte:) har solgt til han.
Volvo_S90R : virker helt ok og handle med:) kjapp med betaling:) så ut til å være fornøyd med delen:p har solgt til han.
Audun: trivelig og handle med:) sporingsnummeret kom kjappt :) ingenting og utsette på denne handelen:) har kjøpt hos han.
boman: helt ok å handle med han og:) kjapp med betaling:) har solgt til han.
Dimmern: gjort bytte handel med han :) ingenting og utsette på dette fra min side :)
Håvard: sente i oppkrav og var kjapp med sporingsnummer:) ikke noe negativt fra min side:) har kjøpt fra han.
Braathen142: kjapp med sending:) har kjøpt av han
ArM: kjapp med sending og sporingsnummer:) har kjøpt av han
Karl: har solgt til han.:) ingenting å utsette på han fra min side vertfall :)
Wangen: grei og handle med.:) kjapp med sporingsnr:) har kjøpt av han
turbotico: virker grei å handle med :) ingenting å utsette på han fra min side :) har kjøpt av han
Langedal: grei og handle med og kjapp med sporingsnummer :) jeg har ingenting og utsette på han:) har kjøpt av han
buster83: virker veldi grei og handle med:) flink med innpakking:) har kjøpt av han
slettmyr: grei kar og handle med :) ikke noe klaging fra min side :) har kjøpt av han
thomasd : virker ok og handle med selv etter treghet fra min side :) ingenting og si på han :) har kjøpt av han.
kenhan9 : grei og handle med :) ingen klaging fra min side :) har kjøpt av han
Tarell: veldig grei og handle med :) tommel opp fra min side :) har kjøpt av han
yengis: veldig grei og handle med :) ingenting å utsette på denne karen :) har solgt til han
Kalsn: virker veldig grei og handle med :) ingenting å utsette på han heller :) har solgt til han
fotonet: grei og handle med :) ingen klaging fra min side :) har kjøpt av han
lasse940: helt ok og handle :) med tommel opp fra min side :) har solgt til han
Marius skau: ok å handle med :) både kjøpt og solgt med han :) funker knall
Frigstad: grei og handle med :) ingenting og utsette på han :) har solgt til han
PellizZ: ok og handle med :) har solgt til han
TvilsomRacing: absolutt ok kar og handle med! :) tommel opp :) har kjøpt av han
Dieselsmoke: grei kar og handle med! :) ingenting negativt og si på han :) har kjøpt av han
joko5: ok å handle med :) har solgt til han
Jan turbo: funker knall og handle med. :) har ingenting å utsette på han :) har solgt til han
Øygard: grei å handle med :) ingen klage fra min side :) har kjøpt av han
skaret: helt ok å handle med :) ingenting å sette fingern på :) har solgt til han
Olav: grei å handle med :) tommel opp til han :) har solgt til han. (sett bort fra min treghet å glemskhet da)
NikolaiB: virker helt ok å handle med :) ingen klaging fra min side vertfal :) har solgt til han
volvobrage: ingenting å utsette på denne karen :) har solgt til han
Tinnsoldaten: virker grei å handle med :) har solgt til han
bosolhaug: null problem å handle fra denne fyren :) tommel opp fra min side :) har kjøpt av han
Torra: virker veldig grei å handle med :) har kjøpt av han
Bård: ingenting å utsette på han :) har kjøpt av han
HansM: virker veldig real å handle med : har kjøpt av han
valgte å reposte denne da den er blitt endra en del :) vis noen har noen tilbakemeldinger om meg så bare å fyre løs :)
Du kunne ikke ha lagt på to smileyer til a, så du når 100?
:D