Treff må vi uansett snart ha om det blir fast en gang i måneden eller ikke :P
Jeg har ikke vært på treff med min siden i fjord da den har stått på løftebukken altfor lenge så er veldig higen på ett treff :)
Printable View
Treff må vi uansett snart ha om det blir fast en gang i måneden eller ikke :P
Jeg har ikke vært på treff med min siden i fjord da den har stått på løftebukken altfor lenge så er veldig higen på ett treff :)
Ja, men mange er på ferie å sånn...men må jo kunne gå ann å treffes for å slå av en prat med folk fra forumet. for min del kan vi ha treff i morgen så det står ikke på meg iallefall.
Gjør jo heller ikke noe om vi som er hjemme for tiden har ett lite treff før evt ett større når folke er tilbake fra ferier.
Jeg er lett med på et treff, men har ikke noen Volvo for tiden, såee :(
Mulig jeg også kommer opp :)
Treff hadde vært go'sos! Men problemet er at bilen står demontert og den blir ikke ferdig til godkjenning før i august! :( sein lønning, alt jeg har å si..
Treff og photoshoots! Har et par spm om hva jeg kan gjøre med bilen, så jeg regner med det er en del på treff som kan gi svar på det :p
Får male volvologoen på siden av bilen da. Tarell :D
Hehe, nei må få s60'en på veien igjen..
Hva skjedde med S60'n siden den ikke er på veien da?
Kom til å tenke på noe.
Ville det være interesse for å leie Eikås og kjøre på banen der en gang til neste år?
Har vært prøvd før av flere.
En gang som jeg vet om, var det vellykket, men problemet er å få inn pengene på forskudd, så du ikke blir sittende alene med betalingen, hvis været vender seg mot deg.
Hadde et treff på glattkjøringsbanen på voss, der klarte vi å gå i null økonomisk sett. Så det var jo greit. Så at det er mulig på eikås også, er helt klart. Med hjelp av frivillige flagg vakter.
Alt lar jeg gjøre ja :)
Ok, åpen for forslag, treff.
Når og hvor? :)
Ingen forslag??
Hva med lørdag 13 august? Noen andre forslag?
noen som har mulighet for en liten sammenkomst til helgen?? fredag eller lørdag??