Ser for meg noke meir hightech enn det :). erno glødetråder som man smelter fast i stålet, so skrur man ut bulken :)
Printable View
ja, men ditta er litt meir "trickey" bulka e inne i kanten på hjulbua der :T
Har du bilde av skadane på hjulbuen?
Kjem bilder seinare idag. Skal demontere litt og sjå ka meir som e ødelagt. forhåpentligvis ingen ting :)
Trist syn ja! men fiks da opp, koste ikkje allverden for 2stk nye dører... :)
Kan hende det blir 1 dør :). Ska ut å kjøpe meg litt drivstoff no, så får vi sjå etter det :). Blir update seinare i kvell :)
Men huska du monterte snowcap, korleis fekk du innpå clipsena??
Pressa ned, skubba fram og drog den tilbake mens eg presse den ned :)
Oppdatering på gang? :)
nej... vart so forbanna at eg la den ut på autodb :)
Nei bra er ikkje det. Men får prøve eit nytt merke nåda :). Erfaring er viktig :)
Finnst det andre merker enn volvo altså?? :o :o
Jaja, sånn kan det gå :) Kan iallefall si at det var artig å følge med på denne bilen så lenge det varte. Håper du ein eller annan gong går for Volvo igjen :p
taaaaaaaaaaaaaaaakk for det :D! Volvo blir det igjen ja. Når eg har nok pengar til å gjere noko stort utav det! Blir no hefti shitt :D
Va i stor tvil om eg sku ordna bilen eller ikkje. Har no fått ordna 2 dører til prisen av 300kr :O. So ska bilen inn på lakk-linja og få seg litt lakk og utretting av bulkar der:). So blir bilen forhåpentligvis klar igjen til etter nyttår. Må vertfall ha nye piggdekk! JA, eg veit at det e mykje fram og tilbake med meg. Men det får berre vere so :)
Meeeeeeeeget oppegåande:)
Meget oppegåande om eg so må seie det sjølv!
- Kjell Kjellen
bra at det ser ut til og ordne seg med bilen
Fint å se at bilen ikke gikk i delesalg :)
Satser på jevnlig oppdatering fremover nå hvordan bilen blir :)
Alt blir nok gjort i samme slengen.. så hvor mange oppdateringer det blir som blir lagt er ikkje mangen ;). Men når enn først begynde med sleke store opperasjoner, bruker det som regel å bale på seg :)
Får 2 nye dører på fredag, så da blir det montering..